The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Na lang wachten eindelijk het bordje binnen. Bordje ligt al een week zonder voetbanden op tafel en moet nog getest worden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Erg mooi!!!! Kleuren vind ik persoonlijk wel te donker maar de klasse/style druipt er vanaf!!!
|
|
|
Ozdakiteman
Logs: 0 | 64 uur
|
Mooi Board Audrey! Mooie kleur ook! Ik hoop dat je hem snel kan uitproberen!!!! Ik kan ook niet wachten... Hier nog wat pica's van mijn Boardje!!! Ik heb de foto's geprobeerd in de Gallery te plaatsen maar zodra ik op de Upload knop druk gebeurt er heel weinig!!!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Moooi boardje Oootje!!! Mag ik hem testen? ben ook opzoek naar een hak boardje. Maar goed, hoop dat ie langer mee gaat als z'n voorgangers
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Olten, waarom toch weer een Nobile ondanks de kwaliteit problemen die jij ervaart?
|
|
|
xray
|
10 en 7 ter vervanging van mijn ouwe trouwe Bandit Dos 10 en 7 Low end van de 10M Fuse is in eider geval kort getest en erg goed
|
|
|
|
d@ni
|
Veet board Olten!! Ook bij AH gehaald?
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Kleine review binnenkort Xray ??
je hoort weinig over de fuse, maar die ziet er wel heel goed uit!
|
|
|
xray
|
Uitgebreide review volgt als we wind krijgen... Mijn criteria waren vierlijns, lowend, goed springen en lekker in de golven
|
|
|
Morres
|
oh, dan heb je toch de verkeerde gekocht! (j/k )
|
|
|
Spoon
|
Hier nog een foto van mijn andere nieuwe gear. Hier pas ik met gemak in met maat 41. Ik moest ze zelfs een stuk ruimer zetten. Kan niet wachten deze te testen op het water:
damn michiel, dat ziet er goed uit! daar heb ik met mijn 39 misschien ook wel interesse in! Let me know als je de resultaten hebt
|
|
|
Lex
|
opscheppers ik heb vandaag een heeltje bruin en chorizo gekocht.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi setje Xray. Persoonlijk was ik blij dat ik van die 9m2 Dos af was.
|
|
|
xray
|
Vond de 10 en 7 beide goed, veel plezier van gehad.
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ja had opdracht gekregen om foto;s te maken. Nu nog even paar foto's maken op het strand
|
|
|
Audrey
|
Ik wilde mn boardje zelf graag showen, maar dat heeft Snackyman al gedaan.. Ben er erg blij mee en kan niet wachten tot die wind eindelijk eens komt!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Interessante keuze, Xray! Je ziet bij ons alleen de Rebel, en nooit de Fuse. Ben benieuwd naar je review. Heb ook veel plezier beleeft aan mijn B2 10 + 7, ook al viel de 10 heel soms eens uit de lucht. @ Snackestein: mooie pica's, ook mooi board overigens
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Olten, waarom toch weer een Nobile ondanks de kwaliteit problemen die jij ervaart? Is garantie, duurde wel erg lang deze keer maar goed het is weer geregeld. Waarom bij Nobile blijven ze komen hun garantie na , buiten dat zal het niet zo snel meer gebeuren want ik kite nog maar 5% van wat ik de afgelopen jaren heb gekite dus technische gezien moet deze een leven mee gaan. Beetje sluikreclame kan gebeuren geen zin om weg te knippen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Snackyman... dat board moet je lekker voor jezelf bewaren :-) Mooie kleurtjes by the way Daar ga je veel plezier van hebben Audrey
|
|
|
feddomw
Gast
|
Kleine review binnenkort Xray ??
je hoort weinig over de fuse, maar die ziet er wel heel goed uit!
Fuse staat ook op mijn lijstje als volgende kite. Ik hoor ook graag hoe de kite bevalt.
|
|
|
|