/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Maar als Ingvars kroonprins en CEO of the Dutch strapless kitesurfing association alom gerespecteerd... 'n peanut
|
|
|
|
geloof68
|
@Tim: Ziet er goed uit!
Off topic: Ook klant van Ikea, zo te zien. Dat zal Feddo leuk vinden.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Wie is er niet klant, Andre? ;-)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nice Tim, zodra ik m'n railey's altijd goed doe wil ik em wel ff proberen No problem Ikea wat dan ?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ziet er goed uit Tim, binnenkort maar eens boards uitwisselen voor een test
|
|
|
geloof68
|
@Tim: @Feddo: Misschien ook nog kiteboards bij Ikea Family?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hahaha ja dat is even een tijdelijke oplossing, zo'n PU vloer hou ik liever zonder vlekken.
|
|
|
|
plens
Geen avatar
|
Ik kon het niet laten, afgelopen zondat 3 ozone reo's gescoord, hopelijk blijft de zomer zoals deze nu al is met gemiddeld 3 dagen perweek knallen!
|
|
|
geloof68
|
@Peer: , nee, wist ik nog niet, zeker grappig en leuk als tie vaart zoals tie eruit ziet.
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
@Peer: , nee, wist ik nog niet, zeker grappig en leuk als tie vaart zoals tie eruit ziet. Is een ghettostyle selfbuild kipuna. Ikea is een grapje... hij maakte hem voor een kitevriend met allemaal ikea spullen....
|
|
|
geloof68
|
@Peer, Ik hou ook van grapjes;).
@Dennis, mooie spullen hoor!
|
|
|
Reodude
|
De Whip verkocht, dit er voor in de plaats. Oh, en ook een Sector 52 V1.5, maar daar heb ik geen foto's van...
Ha Feddo....heb net een compact 5"6 2012 gekocht....heeeeeeerlijk boardje voor mijn kunnen En een sector v4 60 voor het lichte cruise en tochtjes werk....alleen wrrkt de 3 fin setup v.d. sector niet zo best in het low wind....dus zal extra setje backfins moeten bestellen..... Greetz dude
|
|
|
|
DennisG
|
@Dennis, mooie spullen hoor!
Thnx Geloof68. Heb de 11 ook en ben er erg tevreden over.
|
|
|
geloof68
|
@Dennis, jij bent al helemaal klaar voor de betere wind. Waarom heb je gekozen voor de Method2 en niet de Element2? Vaar je alleen op een directional?
|
|
|
feddomw
Gast
|
De Whip verkocht, dit er voor in de plaats. Oh, en ook een Sector 52 V1.5, maar daar heb ik geen foto's van...
Ha Feddo....heb net een compact 5"6 2012 gekocht....heeeeeeerlijk boardje voor mijn kunnen Greetz dude Staat ook op mijn lijstje. Toevallig de Active? En uit Duitsland? ;-)
|
|
|
DM2008
|
Ha Feddo....heb net een compact 5"6 2012 gekocht....heeeeeeerlijk boardje voor mijn kunnen Greetz dude Staat ook op mijn lijstje. Toevallig de Active? En uit Duitsland? ;-) Ben wel benieuwd naar je ervaring daarmee in NL golven!
|
|
|
tharealmb
Logs: 0 | 28 uur
|
Met die fans hoef je niet meer naar de kust voor wind maar leuke kaart! al houd ik het bij Nvidia voor de CUDA bij het video-bewerken
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Is een ghettostyle selfbuild kipuna. Ikea is een grapje... hij maakte hem voor een kitevriend met allemaal ikea spullen....
En ik maar denken dat Feddo wat achter gehouden had voor ons Nice! Waarom staat er niet meer over in het zelfbouwgedeelte?
|
|
|
feddomw
Gast
|
De grap is natuurlijk dat ik bijna niets van IKEA heb, Michiel....
Kopie van die zelfbouw Kipuna van losethestraps.com? Die is namelijk echt heel vet.
|
|
|