drifter
|
Proficiat Rob Ze zien er mooi uit met die black tips
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Kijken hoelang het heel blijft Wanneer ben jij weer van de partij?? tis weer veels te lang geleden!!
|
|
|
Elevation
|
en wat voor kleur zijn je andere 6 & 8 ?
|
|
|
StevenHill
|
8 & 6 zijn supermaten!. Rob, weet jij het verschil met 2011 zo aan te geven?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Never change the winning team! Als ik een dag met de 8 kan varen is mijn kite plezier met 50% gestegen tov welke maat dan ook. En mocht het echt gaan spoken dan wil ik toch nog wat over hebben, vandaar de 6. De 7 is voor mij een maat waar ik niks mee kan. Leuk om te combineren met een 10 en zo een goed setje te hebben. Maar ik wil perse een 8 en dan zit een 7 er te dicht op.
Duidelijk.
|
|
|
robbepop
|
8 & 6 zijn supermaten!. Rob, weet jij het verschil met 2011 zo aan te geven?
Printje, printje op de tas. enne..... Ohja, er zit op je setting van bar feedback op je stuurlijnen 1 lusje iets verschoven tov voorgaande jaren. Toen zaten ze alle 4 even ver uit elkaar, nu verspringt er 1tje een cm ofwat. Verder heb ik het nog niet ontdekt. Maar ook nog niet gevaren of gevlogen.
|
|
|
Radical Ronnie
Logs: 0 | 1555 uur
|
Hé Robbepop Mooi setje hoor... Ik heb inmiddels de 7 besteld... kunnen we misschien een keertje vergelijken (met je 6 dan wel 8) als ik weer eens in de buurt ben... Ik las ook nog hier en daar dat er dit keer geen pomp bij de kite wordt geleverd... kun jij dit bericht bevestigen / ontkrachten? Later! Ron
|
|
|
robbepop
|
Hey Ron,
Strak plan! ondanks mijn voorkeur naar de 8 ben ik toch wel heel benieuwd naar de 7.
je krijgt er inderdaad van Slingshot zelf geen pomp meer bij.
|
|
|
Elevation
|
en ze zullen wel weer duurder zijn geworden, zonder de pomp !! :-(
|
|
|
|
Elevation
|
klaas had volgens mij een Natural High pomp bij ze 8 gekregen...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk om die erbij te bedingen, zeker bezien de nieuwprijs van een rpm
|
|
|
robbepop
|
\ Ja ok, maar dat wil nog niet zeggen dat Slingshot er eentje bij geeft natuurlijk. Waarschijnlijk zit Klaas nu ook met een echte onvervalste Natural high pomp te pompen.
|
|
|
Elevation
|
nog maar ff pompen hamsteren dus... armoe zeg, geen pomp, naish was daar toch ook al mee begonnen, dat anti pomp beleid ??
|
|
|
|
Klaass
Geen avatar
|
\ Ja ok, maar dat wil nog niet zeggen dat Slingshot er eentje bij geeft natuurlijk. Waarschijnlijk zit Klaas nu ook met een echte onvervalste Natural high pomp te pompen. Jazeker is wel een hele mooie pomp Rob! Zal binnenkort wel een verslag schrijven over deze pomp. Echt een must have!
|
|
|
Morres
|
pompen verhaal heeft met verschepingskosten te maken wss, dingen zijn relatief duur om te verzenden
|
|
|