fuerte 6mei

marving60

Logs: 0 | 5 uur
April 22, 2012, 20:17:43
edit2Rapporteer  
Hey peeps,

6 mei vertrekken ik en m'n vriendin naar Fuerteventura.
Zijn er nog meer daar in die week?

En ik heb de search gebruikt maar de enige flat waterspot die ik kan vinden is de poel bij sotavento bij rene egil die onderloopt.
Iemand hier nog tips over?

greets
Tim_GTS5

Antwoord #1 April 22, 2012, 20:24:35
edit2Rapporteer  
El Cotillo rechts van de vuurtoren (zandweggetje) heb je een lagoon met vlakwater alleen moet het hoogtij zijn, wel uitkijken daar aangezien er downwind en onder water rotsen liggen.

Flagbeach is ook wel mooi in het noordelijk deel, sotavento is retevlagerig en zou daar gewoon 1 of 2 dagen heenrijden.
marving60

Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #2 April 23, 2012, 18:49:04
edit2Rapporteer  
Ok Nice!

Dan gaan we daar eens kijken. Kun je ergens nazoeken wanneer het hoog water word???
arco

Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #3 April 26, 2012, 09:03:23
edit2Rapporteer  
Hey, 
Ik ben aant kijken voor fuerte, misschien richting eind mei als alles meezit.
Weet dat er wel groepje ook gaat naar fuerte op 23 mei 12 personen (org. vanuit nederland-kite)

Wens jullie alvast veel wind and fun

Greets
 Arco
tgroot

Antwoord #4 April 26, 2012, 12:57:57
edit2Rapporteer  
Hoe lang blijf je ? ik kom aan als jij weggaat denk ik, 24 mei met 4 man.

via spots op deze site, kan je heel goed verkennen, kijken waar welke spot zit en ff overschrijven. Dan via Google ff zoeken naar afbeeldingen en filmpjes en hoppa.

Ik zit in Correlja, en heb een aantal spots bekeken. Cottilo en flagbeach zijn wel de "must go's" bovenin denk ik. Onderin fuerte is het inderdaad meer vlagerig vanwege de meestal noord oostelijke wind. Maar die Lagoon moet je denk ik ook eens gevaren hebben , wij gaan er in ieder geval wel een dagje kijken.

Veel plezier daar !
mpub

Geen avatar

Antwoord #5 April 26, 2012, 16:42:12
edit2Rapporteer  
Met de kerst op fuerte geweest helaas te weinig wind voor mij. Maar el Cotillo is goed om te golfsurfen, misschien wave kiten.
De andere twee spots zijn prima kite spots.
Sotavento bij rene egil de lagoon is inderdaad vlak water spot. De zee vond ik er hier  kalmer uitzien dan bij correlejo maar dit zal waarschijnlijk wel windsterkte afhankelijk zijn.
Tip regel de auto huur van te voren, wij hadden helaas maar 1 dag de tijd om rond te crossen in zo'n jimmy geval.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.