Hee Ireen! Weet jij van hoe laat tot hoe laat het is ?! Sta nu op t rooster om te werken van 2 tot 7 ... maar misschien kan ik wel iets regelen! cheers, Lisa
Ik ga er ook heen, maar ik rij al met iemand mee. Misschien leren we elkaar daar kennen, dan kunnen we in de toekomst misschien eens carpoolen als het nodig is, ik woon in de buurt van Rotterdam.
super gezellig!! ik heb ondertussen ook vervoer gevonden, maar zal jullie daar zkr zien! @ audrey...lijkt me leuk zaterdag ff te meeten...kunnen we in de toekomst misschien eens carpoolen..! i woon in rotterdam alexander....jij?
Maar is er voor de heren ook nog iets te doen in de trant van clinics enzo? anders drop ik even een klacht bij de commissie gelijke behandeling wegens positieve discriminatie
voor de heren is er zat te doen, alle dames na hun zessie goed masseren!!!!!!!!!!!!!!!!!! rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik meld mij aan om jullie te masseren.
Goedemorgen Dames, Een wat last minute call, maar als er nog plaats is in de clinics dan kom ik zaterdag graag! Zijn er nog dames die willen carpoolen? Ik kom uit Arnhem. En heb n klein autotje. Wie weet tot morgen!
Ah ik baal heel erg! Ik moet vanaf 12 uur werken! Anders was k er zeker bij geweest! Ik kom ook uit de buurt van Rotterdam . Er komt vast nog wel is een keer zoiets als dit! Leuke dag om wat meiden te leren kennen , aangezien ik vaak alleen jongens tegenkom ( ook niet verkeerd...)