Langbeest
|
Coole muziek man............
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Schitterend filmpie Hans ...zelfs je Best Tattoe op je arm was prachtig in beeld ..
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zagen jullie niet dat de Beun super relaxt was... Ik had leukere reakties verwacht mannen... Zag ik nu een Dolfijn op 28.35
|
|
|
|
Vinni
|
Zeker een gouden kalf winnaar!!
|
|
|
surfingden
|
Supervet beun ik ben jaloers wat een watertje zeg.
|
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat een actie Beun. Sta echt versteld. Jammer dat het maar 7 minuten is. Hoop trouwens dat je je blauwe bandje nog om je pols hebt voor thuis. Ik had hem afgedaan in het vliegtuig maar krijg niks meer te eten thuis.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jezus op het dak, ongelofelijk , vertel vertel, wat is er gebeurd en wie is jezussss, TBK ????? John en andere gaste ook nog gefilmd ??? Naakte Jezus op het dak was onze eigen kleine Jeroentje (Sisha) die naakt over de daken van het hotel zwierf. En ik heb niks gefilmd Ries, was te druk met varen. Had mijn videocamera en gopro wel mee, maar 0 minuten film geschoten. Eigenlijk kan het niet, maar de wind was te lekker om van het water af te gaan. Volgende keer maar weer. Volgens mij heeft Herman nog wel zijn gopro op zijn hoofd gehad dus die zal nog wel een stukkie film hebben.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De volgende keer even een beter camera standpunt gebruiken want dit is totaal ruk...
|
|
|
TBK
|
Kan De Beun niet zjn, volgens mij was het een dubbdelganger ! Paar plakplaatjes op zijn arm en gaan, Beun had die camera binnen 10 seconden al gesloopt ! Ra, ra wie is de look-a-like ? Hoofdprijs een Go-pro op te vissen in Schellie, schepnetten, duikmateriaal worden beschikbaar gesteld door de Kitekings !
|
|
|
highkiter
|
Top filmpje....wat was het fijn daar...!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Godverdetering wat een aktie en dat heb ik wel 2,5 minuut volgehouden. En dan die muziek meer van dit soort aktie zou ik zegguh al die gopro troep wegflikkeren zeg ik en een beetje rap
|
|
|
Sinister
|
Ziet er goed uit!
Zelf ga ik over 4 weken en verblijf in het ocean view hotel.
Graag nog tips mbt de golf boardbag meenemen met transavia naar Egypte.
Ik wil 1 prolimit golf boardbag meenemen van 140 cm en max. 20 kg. Verder alleen nog handbagage. Moet ik voor de boardbag nou evengoed extra betalen ? Hoe hebben jullie dit onlangs gedaan ?
Tips zijn welkom. Alvast bedankt.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo MARK 87 ER WORD HIER NIET GERUKT beetje positief azijnpissers zijn er al genoeg in de wereld
|
|
|
highkiter
|
Ziet er goed uit!
Zelf ga ik over 4 weken en verblijf in het ocean view hotel.
Graag nog tips mbt de golf boardbag meenemen met transavia naar Egypte.
Ik wil 1 prolimit golf boardbag meenemen van 140 cm en max. 20 kg. Verder alleen nog handbagage. Moet ik voor de boardbag nou evengoed extra betalen ? Hoe hebben jullie dit onlangs gedaan ?
Tips zijn welkom. Alvast bedankt.
Ik moest extra betalen (ook golfbag). Heenreis was 25 EUR, terug ineens 40 EUR....go figure.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wij hebben op de heenreis niks hoeven te betalen. Op de terugreis even een tientje in de handen drukken van de Egyptenaar die bij de incheck staat naast diegene die je werkelijk inchecked. Dan gaan de weegschalen uit en hoef je ook niks te betalen. Doen we ieder jaar en werkt altijd.
|
|
|
Sinister
|
Oké. Thnx voor de reacties.
Heb er nu al zin in. Hopelijk is er genoeg woei.
|
|
|