|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Haha ja dat was gaaf daar. Helemaal toen Frank ook een poging wou wagen om hierover heen te springen. Ging niet helemaal goed. Hij jumpte midden op het Atol...
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goed he theo in een weekie leer je meer hallo stefan 15 cm water ???????????????? loopie ????????????? are you knoopie los in your head ???????????????? ik kite voor mijn plezier niet om meteen alles te breken
|
|
|
|
PeeWee
|
Hans 'de kamelen springer' annex 'dolfijn kiter' annex...etc. Het is een man met vele talenten . Ziet er strak uit. See joes
|
|
|
TBK
|
Je hebt pech Manfred, volgens Richard schijnt het een ouwe lullen locatie te zijn voor mensen die geen avontuur meer zoeken ! We mogen er dus niet meer heen, ik denk dat ik mijn naam ga veranderen om alsnog heen te kunnen.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Oh als dat geen avontuur is, dan ben ik maar een ouwe lul. trouwens volgend jaar hoor ik al helemaal bij de ouwe lullen
Dus leeftijd discriminatie kan dan niet meer
|
|
|
TBK
|
|
|
|
surfingden
|
Superrrrrrr zeg!!!!! Jiiihaaaaaa.
|
|
|
|
TBK
|
"Pier van Wijk gewoon een keer pakken joh " Kan je daar ook op landen !
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja lekker filmpie he vinnie volgend jaar neem ik zelf ook een go pro mee word een dolle boel
|
|
|
highkiter
|
Super filmpje Beun....en een top secret spot...waanzinnig gaaf!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey sander hoe is et nog geweest die laatste dagen ? nog een beetje wind gehad ?
|
|
|
|
|
|