MEGALOOPBEUN
|
WE GAAN WE GAAN WE GAAN WE GAAN WE GAAN WE GAAN WE GAAN JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Niets aan de hand daar.......
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat nou aflasten gvd heb al hele jaar me eige de pl........ getraind ze waren zeker bang voor de elbeuno kreet JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA ach misschien volgend jaar
|
|
|
FlyingHigh
|
Kan nog steeds doorgaan hoor. Reisadvies is niet negatief voor de kustplaatsen!! Jullie gaan gewoon vette pret hebben daaro
|
|
|
TBK
|
Laat je niet gek maken Beuntje, natuurlijk gaan we naar Soma Bay ! Iemand moet die d--tse pestlijers toch te lijf gaan en bovendien zijn er nog een paar badkamertje die af moeten in de piramides. Nu stoppen met die martini Hans !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo frankie hoelang nog wil ook weg zijn die egyptenaren nou en keer rustig ? jongens bouw een pyramyde word je rustig van JALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ze moeten gewoon af en toe eens een pilsje drinken, dat is het probleem denk ik.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo frankie hoelang nog wil weg en lekker los gaan in soma bay neem dit jaar zeker de beunskim mee JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Succes met je Beunskim als we iedere dag 30 knopen hebben. Heb er wel zin in hoor. Zooooooo lekker.
|
|
|
|
Ride
|
Gelukkig heb ik een zesje en een 14m. Anders had ik er weer wat bij motte kopen. Ach weet je wat, ik neem gewoon alles mee naar Egypte. Rol alle kites in elkaar en prop ze in mijn bag. Volgens mij is het zo dat als die Egyptenaren je checken en je hebt meer dan 2 kites bij je, er geld op tafel moet komen. Bijbetalen dus. Kortom, 8 en 10m in elkaar rollen en in 1 tas en dan misschien die 14m nog mee. De 6 laat ik wel thuis. Die 8m houd ik wel tot een knoopie of 40 en dat gaat het daar toch niet worden. Teveel troep mee betekent ook weer veel overgewicht.
|
|
|
TBK
|
hallo frankie hoelang nog wil weg en lekker los gaan in soma bay neem dit jaar zeker de beunskim mee JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nog een paar weekjes Beun ! Ga je de week ervoor ook nog ff mee naar TeKsel met wat badgasten. Lekker op de camping je rug vern@&ken op een luchtbedje in een lekkend tent. Ik ga er samen met Petra heen, zou leuk zijn als jij , John ,Herman, HH, Teig en Pieno ook die kant op komen. Ps. Van harte gefeliciteerd met Nancy namens Petra en mij en Natuurlijk nog vele jaren.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Das alleen voor een select groepje Taco. Alleen mensen die ik alleen maar mee ergens naartoe hoef te nemen en daar kan laten Hè John!?!
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Vind het nog steeds een schandaal dat je me helemaal alleen hebt gelaten in Kaapstad. Wanneer gaan we naar Sint Maarten Jij bent al naar Kaapstad geweest. Nu ben ik aan de beurt voor een mooi tripje met Herman.
|
|
|
TBK
|
Ik voel me een beetje achter gesteld hoor Frank Nou voor deze ene keer dan Herman. Jij mag ook mee ! Ps. Ik schaam me diep !
|
|
|
Ride
|
Misschien neemt ie je wel mee naar zijn vakantiehuisje in Cadzand, Taco. Je weet nooit Je bent al bang voor een goudvis. Wat moet je dan tussen de witte haaien in Kaapstad. We gaan straks toch weer lekker naar Egypte. Supertrooperbackrolltransitionsalloopen dhetstrandopflikkerentrick oefenen. Wat wil een mens nog meer.
|
|
|
|
|
Ride
|
Ries, word wakker man. Daar gaan we dit jaar niet heen. Afkicken dus, geen hamburgertjes, Leipe Luna, bbq, Bakar, Duitsers, Mama Mia, trippeltjes, altijd wind, mooie Hongaarse en noem maar op. Wel die blauwe vogel uit Drenthe die weer mee gaat. Heb hem het hele jaar gemist, maar straks worden we herenigd.
|
|
|