Allergische reactie n.a.v. Muiderberg en Strand Horst?

Karina

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #25 Juli 15, 2013, 11:47:14
edit2Rapporteer  
Haha, dat apparaatje ziet er wel grappig uit  Smiley maar ik hou het zeker in me achterhoofd! Zo duur is ie namelijk niet tegenover al die andere pillen en sprays.
Torcher

Geen avatar

Berichten: 25
Antwoord #26 Juli 15, 2013, 12:49:35
edit2Rapporteer  
Ik ken verschillende Eindhovense gasten, die ik altijd tegenkom op VP, Nellltje of Bdam.....

Op zee is leuker, veiliger, gezonder en niet gek verder..

PS. dit is natuurlijk een persoonlijke mening.

Ja...je komt ons ook overal tegen heh ;-)  Eindhoven de gekste!

Gelukkig heb je nog steeds je banaan-board, want aan de eeuwige Bandits zullen we jou niet meer kunnen herkennen...toch een icoon dat verloren is gegaan! Ghehe

See you at VP!! (ik nog altijd met Airush)

BTW: Karin, je mag wel een keertje met ons mee naar zee....

So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #27 Juli 15, 2013, 13:09:12
edit2Rapporteer  
Haha, dat apparaatje ziet er wel grappig uit  Smiley maar ik hou het zeker in me achterhoofd! Zo duur is ie namelijk niet tegenover al die andere pillen en sprays.
Hij is trouwens vaak op die dag aanbiedingen sites te koop voor €30-, trouwens.
Elke dag even www.jouwaanbieding.nl in de gaten houden Smiley
Karina

Geen avatar

Berichten: 31
Antwoord #28 Juli 15, 2013, 23:10:00
edit2Rapporteer  
Thanks, ik hou het in de gaten!  ThumpsUp
GP

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #29 Augustus 31, 2013, 11:36:29
edit2Rapporteer  
Gevonden via triathlon fora, een neusdouche!

https://www.google.nl/search?q=neusdouche&client=safari&sa=X&rls=en&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=ErchUtHPNo_Oswb65YCIAw&ved=0CDEQsAQ&biw=1440&bih=709

Ziet er raar uit maar werkt verbluffend goed en is ok nog eens niet duur.
Spoelen met een sachet zout welke bijgeleverd wordt en je spoelt in wezen de neus door met zout water.

Na een sessie op het water op het einde van de dag een maal een neusdouche gebruiken, goed beide neusgaten doorspoelen en nagenoeg geen allergische reactie meer! ThumpsUp

Ik heb er een gehaald in Duitsland bij een Etos of Kruidvat achtige winkel, slechts 15 euro, dus moet ook wel in Nederland verkrijgbaar zijn.

In Nederland wordt vaak verwezen naar een Rhino horn of Neti pot. Voor mij is dit de oplossing als ik op binnenwater vaar.

Baci

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #30 September 03, 2013, 22:07:50
edit2Rapporteer  
mss beetje late reactie, gelukkig heb ik van deze klachten geen last, wel ben ik laatst een keer met mijn mannetje naar strand horst gegaan, ook vanwege het sta hoge water en gezien wij op mirns les hebben gehad en horst lekker in de buurt is voor ons voor horst gekozen.
De eerste keer dat ik op mijn plaat ging daar had ik echt zoiets van gatverdamme, wat een goor water hier, vind het erg groen en als je per ongeluk een slok binnen krijgt met een crash.... bleeeegh: P
Doe mij maar mirns hoor, ook niet lekker dat ijsselmeer water maar beter dan strand horst:))
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.