Iemand ervaring met kitesurfles.nl uit Scheveningen??

boschg

Geen avatar

Berichten: 8
Maart 21, 2014, 14:58:44
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd of  hier mensen zijn die ervaring hebben www.kitesurfles.nl en die willen delen.
ben van plan om hier een 3 daagse cursus te gaan doen deze zomer.
Kayen

Berichten: 72
Logs: 0 | 130 uur
Antwoord #1 Maart 24, 2014, 18:52:49
edit2Rapporteer  
Geen ervaring mee, maar ik ken ze wel. Ik heb met een aantal meiden die daar lesgeven de instructeursopleiding samen gedaan... Meiden waren goed bezig, maar nog geen complimenten of klachten gehoord vanaf daar dus geen idee. Wel goedkoop, als maar goed is. Smiley  Mooi spot op zich.

Ik heb qua goede ervaring alleen Mofokitesurfing.nl maar die lessen voornamelijk in IJmuiden. Das eindje van Den Haag.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 Maart 24, 2014, 18:55:49
edit2Rapporteer  
Als je even zoekt op het forum kom je genoeg ervaringen tegen denk ik...
niels0708

Geen avatar

Berichten: 34
Antwoord #3 Maart 24, 2014, 20:51:02
edit2Rapporteer  
en jij bent zeker van Mofokitesurfing ? Wink
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #4 Maart 24, 2014, 21:19:02
edit2Rapporteer  
Kayen is denk ik niet van Mofokitesurfing. Wel verwacht ik dat Guido (eigenaar mofo) goed les geeft gezien zijn achtergrond.

Om weer ontopic te gaan, geen idee hoe de kwaliteit van de les is bij kitesurfles.nl
manofglass

Berichten: 151
Antwoord #5 Maart 25, 2014, 09:45:07
edit2Rapporteer  
heb daar paar jaar geleden les gehad met een paar vrienden; later ook m'n oudste zoon van (toen) 10.
Hebben goede spullen (cabrinha) en goede enthousiaste instructeurs.
heb er zelf dus geen spijt van gehad.
volgende maand ga ik er zelf weer terug voor een extra cursus.....downwinders met volgboot....springen en freestyle.
of het verstandig is om de cursus in de zomer te doen??????
zou zelf uiterlijk eind mei gaan ivm de windzekerheid
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #6 Maart 25, 2014, 11:27:32
edit2Rapporteer  
heb les gehad daar met een maat van mij, ben er heel tevreden over. goede spullen strak les plan. goede sfeer priema lui.
boschg

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #7 Maart 25, 2014, 12:37:11
edit2Rapporteer  
Kijk, dank voor jullie reacties. Ga samen met mijn dochter een cursus doen. Is dan toch serieus geld, maar ze hebben een leuke aanbieding, nl 3 dagen voor 200 euro pp. Gezien de reacties hier ga ik er maar voor. Staat in de planning voor eind April.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #8 Maart 25, 2014, 13:48:07
edit2Rapporteer  
met dit soort vragen krijg je al vaak zo'n toestand van "wij van WC eend adviseren..........."
manofglass

Berichten: 151
Antwoord #9 Maart 25, 2014, 14:23:20
edit2Rapporteer  
nee hoor; wanneer 't niet goed was geweest had ik dat ook gezegd..........
alleen kan ik natuurlijk niet beoordelen of andere scholen beter zijn.........

waar je nog wel rekening mee moet houden is dat het moeilijk is om "samen" dwz in hetzelfde lesgroepje te zitten wanneer het verschil in gewicht groot is............
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.