Top filmpje en zeker Cape Town waardig! Volgens mij heeft het ook veel met de camera opstelling te maken. Dimitri heeft dat allemaal net iets beter voor mekaar. Als je echt wil weten wie er hoger springt check dan de WOO (www.woosports.com).
Top filmpje en zeker Cape Town waardig! Volgens mij heeft het ook veel met de camera opstelling te maken. Dimitri heeft dat allemaal net iets beter voor mekaar. Als je echt wil weten wie er hoger springt check dan de WOO (www.woosports.com).
Zijn die al te koop? Want zelfs pre-order kan nog niet volgens de site.
weet niet hoe ze bij Red Bull redeneren... wat opvalt is dat er best wel wat rijders zijn die de vorige edities mee deden en er niks van bakten ( raar). waarom geven ze die nog een kans? ik vind dat als je niet in de top 5 van de vorige editie geeindigt bent, dan mag je een jaar overslaan en dan pas nog een keer proberen. zo geef je meer onbekende kiters een betere kans.
vind het trouwens echt jammer dat Maarten niet mee mag ik gunde het hem van harte. ook vind ik het vreemd dat bv een Dimitri Maramenides niet me mag.