|
Taco.
|
morgen ook ijselmeer,
PS Taco loop niet zo te spammen man.
Die noorderlingen moeten af en toe even wakker gerammeld worden, anders gaan ze naar Mirns en lopen ze zwemmersjeuk op.
|
|
|
Rofl
|
Boardoff Zonder handjes zonder tandjes Moet zeggen hij ging wel lekker aan die nieuwe 13m waroo 09 van hem. Zou je ook moeten kopen Wittie EHH??? die waroo 09 is van wittie hoor:P
|
|
|
Gj
|
Mirns is alweer blauwalg vrij, en aangezien er op workum laatste paar keer alleen maar beginners waren en stervens druk waardoor al die beginners denken dat ze door je lijnen kunnen varen.
lijkt me wel gezellig met de wind die voorspeld staat vanmiddag, hardcore vliegles voor de drukte vandaag.. ik zoek liever de ruimte vandaag.
|
|
|
Gertjan
|
straks lauwersoog wad, morgen mischien workum
|
|
|
Krizze
|
Morgen Mirnse kliffe Knippo, Drolfo en Ikko
|
|
|
|
peter.
|
ik morgen ook op mirns rond uurtje of 3! sbend to blind landen:)
lattttttttttters
|
|
|
keessie
|
Vandaag Mirns of Workum. MMM moeilijke beslissing. Bram gaat Wieko ook meerijden??
|
|
|
jetzu
|
Gaan er nog mensen naar workum????
|
|
|
brutus
|
Gaan er nog mensen naar workum????
zat nog te twijfelen. Ga met jaap naar zlaardermeer.
|
|
|
jetzu
|
is daar wind? Als ik op windfinder kijk is er alleen op workum de hele middag wind. Zelfs op mirns is veel minder wind
|
|
|
jaapd
|
Op dit moment wint Eelde van Stavoren...
Eelde 19 juli 2009 11:30 uur Temperatuur (°C) 18.2 Dauwpuntstemperatuur (°C) 14.1 Relatieve vochtigheid (%) 77 Windrichting (Sector/graden) ZW ( 230 ) Windsnelheid (m/sec) 5.4 Windstoten (m/sec) 7.8
Stavoren 19 juli 2009 11:30 uur Temperatuur (°C) 16.7 Dauwpuntstemperatuur (°C) 13.9 Relatieve vochtigheid (%) 83 Windrichting (Sector/graden) ZW ( 230 ) Windsnelheid (m/sec) 4.2 Windstoten (m/sec) 8.4
|
|
|
jetzu
|
Ik heb meer vertrouwen in workum als het rond 14 uur droog is.
|
|
|
wittie
|
17.00 vrij. Rij nog even langs Zuiderlaardermeer. Marr ben bang dat 't nie veel soeps is! En aangezien Hansie dit nu ook allemaal leest: WAAR BLIJFT JOU 13m???? (of 11m, iel mannetje)
|
|
|
Krizze
|
tis niks zal ook nooit wat worden met jou Wittie om 17.00 trek ik er nog wel eeum een paar kiteloop handlepasses uit met een paar sbends to blinds into shizzle misschien zo nog eeum achter drolfo's boot towkaitn!!!!!!! alst meezit tenminste!! met 50mtr touw mot dat wel hoog koom vandoage denk ik zoooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwww wwww
|
|
|
hanzie boardoff
|
haahhaha eerst even op vakantie en als ik dan terug ben.................................... ...........???????? was toch 2010 kites al uit !!!!!!!!!!!! hahahhahah dus eh dat komt wel goed en dan is die kite van jou alweer oude rommel !!!!!! witty met z'n oude shity zeg ik dan hahahhahahahahaa
|
|
|
Gertjan
|
gister op de Slufter geweest, wat een mooie spot. Vlak water golfen zandbankjes alles is er. Spot kan op een gedeelde 1e plek met Schiermonikoog, wat betreft spots in Nederland.
|
|
|
jetzu
|
Gaat er nog iemand kiten op workum???
|
|
|
|
keessie
|
Lekker weekend geweest... Vandaag even een lichaamsrust. Jelke ik heb trouwens je pompslang met drukmetertje!!
gr Kees
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
Vanmiddag nog iemand naar zuidlaardermeer? Ik denk dat ik zo nog ff een kijkje neem.. was wat eerder vrij van werk
|
|
|
Geronimo79
|
ik ga zo ook ff.. hoop dat er meer zijn. zuidlaardermeer
|
|
|
Krizze
|
Lees net een post die ik nie eens zelf heb gepost Van mien laptop oafbliev"n Rico Ghehehehee. Dikke douk
|
|
|