ik heb het ook een keer gehad, maar toen waaide het te hard. kite laten liggen op het strand, kom ik terug, is mijn LE lek!!! hoopte ook dat het een grapje van iemand was, scheen er door een schelp ofzo een scheur in de LE te zitten. plakkertje erop en het was weer opgelost, maar was wel effe minder...... vind zo ie zo dat er veel schelpen en scherpe voorwerpen liggen op het autostrand. voortaan als ik me kite niet gebruik gelijk maar opruimen en niet laten liggen.....
Eh heb nog niet kunnen vinden waardoor het kwam helaas. Aan de buitenkant geen schade. Hij loopt langzaam leeg en heb het vermoeden dat hij ergens in het midden zit. Kan dus ef lekker gaan klote omdat ding te plakken.
Je kan beter wanneer je een kite een hele tijd niet meer gebruikt,zoals in dit geval,enkel de leading edge laten leeg lopen en hem in de wagen stoppen.
Kan hij niet ploffen,beter voor je kite omdat wind,zon en zand vreten aan je doek.Leading edge is snel terug opgepomd en kan je weer het water op.
« Laatste verandering: Juli 05, 2005, 23:21:26 door Roel W »
Voordat ik wat doe, zou ik eerst het ventiel even checken....dat was bij mij het probleem....gelukkig kwam ik daar achter voordat ik alles uit elkaar sloopte
...had ik verleden week met mijn 12. Gelukkig waaide het inmiddels hard genoeg voor de 9,5... Aan uiteinde LE zo'n uitstulpingetje geknapt. Simpel te plakken...