Blaze 520
|
nog mensen naar zuidlaardermeer toe vanmiddag?
ik heb geen zin om zo ver te rijden.
mark
|
|
|
skyhigh as a
|
ik rij nu effe heen, wil wel effe kieke daarow ben er met een half uurtje
|
|
|
skyhigh as a
|
twas inderdaad aleen effe kieke, beetje te aan uit helaas. hoe wordt da jongens, dacht ze belle me wel eeum tbedje uut. stiekem beetje snel naar workie knaln
|
|
|
martimor
|
was lekker @ workum, even mijn nieuwste aanwinst getest, viel mij nog mee met de drukte eigenlijk, en tegen 13.00 begon de zon ook nog door te breken, topdag
|
|
|
Lude
|
Lauwersoog was ook heerlijk!
Kees wat was je snel weg... had nog een klus voor je! Lekke tube van kameraad van me.. laat hem wel contact met je opnemen.
|
|
|
Krizze
|
Workie was zeker weer schier ja!!! Lekker weer, goeie wind en goed uitgediept En Knippie, volgende keer mag je weer met de grote jongens mee hoor Jankerd ghehehehe
|
|
|
Benjooh
|
Wel lekker windje vandaag jah Lekkere kite hoor, die Epic Scremer
|
|
|
Blaze 520
|
wordt er morgen nog gekite? mark
|
|
|
keessie
|
Misschien kunnen we morgen ook nog even langs op Lauwersoog. Er lijkt nog wat wind over. Als het ook nog eens niet teveel regent, dan wordt het goud!!
Lude; Jammer dat ik je gemist had, maar we treffen elkaar dan nog wel op afspraak.
|
|
|
Blaze 520
|
morgenvroeg maar naar workum, wie gaat er nog meer?
|
|
|
skyhigh as a
|
thx Krizze ben bliede kont niet laten om toch nog effe een kijkie te nemen, was uiteindelijk nog een lekkere sessie op spiegelvlak water
|
|
|
Rofl
|
Zou anders dit weekend naar Kites on Fire maar ik heb sinds vorige week weer een beetje werk, dus mot maar aan de slag vandaag ja
|
|
|
Blaze 520
|
nog iemand naar lauwersoog vanmiddag?
groeten mark
|
|
|
misterm
|
Naar Lauwersook met west?
|
|
|
|
mizix
|
Maandag nog mensen naar workum? of dinsdag.. rijd vanuit omg. drachten met plek in de auto (ben nieuw op dit forum btw)
|
|
|
daaf
Geen avatar
|
Gaan er morgen mensen vanuit Groningen naar Lauwersoog? Zou ik mee kunnen eventueel?
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
Maandag nog mensen naar workum? of dinsdag.. rijd vanuit omg. drachten met plek in de auto (ben nieuw op dit forum btw) welkom op het forum
|
|
|
Mark04
|
Wat zijn de plannen voor morgen mannen?
Lauwersoog is het 1330 hoog, Workum heeft beetje offshore morgenmiddag.......
|
|
|
Sebas1987
|
Maandag nog mensen naar workum? of dinsdag.. rijd vanuit omg. drachten met plek in de auto (ben nieuw op dit forum btw) Welkom ik wil waarschijnlijk maandag naar workum, maar is lauwersoog niet een beter idee? (ben daar zelf nog nooit naar toe geweest trouwens) ik kom zelf uit Drachten..
|
|
|
mizix
|
Lauwersoog ben ik ook nog nooit geweest,. Hoe is t daar?
|
|
|
martimor
|
er is daar 2 uur voor en 2 uur na hoog water te varen. overal lekker ondiep, moet wel zeggen dat `die plaat` vooraan wel erg ondiep is geworden. maar daarachter is het goed te doen.
lekkere beginnerspot, en vaak ook lekker windje daar
|
|
|
Gj
|
gaan er morgejn nog mensen>
|
|
|
CeesV
|
gaan er morgejn nog mensen>
Morgen om een uur of 12 aanwezig bij L'oog!
|
|
|