|
jetzu
|
Daar zat ik ook al naar te kijken. Maar als je morgen weg gaat kun je 1.5 dag kiten. Dan is het wel erg ver rijden.
|
|
|
piede
|
Daarom moet je ook NU weg! Je hebt toch vakantie??
|
|
|
jetzu
|
Helaas kan dat nu niet. Maar een keer op fehmarn kijken lijkt me wel leuk na al die verhalen op dit forum.
|
|
|
Blaze 520
|
Morgen nog mensen naar lauwersoog? lijkt goed groet mark
|
|
|
Gj
|
ha, het lijkt voor elke dag wel goed NOT< wij waren er vandaag, ook dikke kaka om half 9 stond alles nog groen, om kwart over 9 was alles wit....
|
|
|
martimor
|
vrijdag maar weer eens kijken bij lauwersoog. eindelijk weer na 4 weken, hechtingen zijn er al een weekje uit, dus ben er weer klaar voor (denk ik) en nu hopen dat het waait
|
|
|
jetzu
|
Schier begint er voor morgen wel goed uit te zien. NW 5 met stoten van 60 en windfinder is groen. Nog mensen die naar schier willen??
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
goed nieuws... mijn boardje is gevonden! Op de noord-oost kant van schier, ongelofelijk dat een boardje daar is aangespoeld en ook nog gevonden. was m op loog verloren 1,5 week geleden. ikke blij.
|
|
|
Gj
|
Zoo dat was em weer, ff slapen en dan vanavond lekker rakken op delfzijl, zaterdag Mirns zo te zien:D
|
|
|
|
|
Jelke
|
Patrick,Ronald,Lammert en ik zitten nu @ Fahmarn we hebben al een paar dikke sessie gehad ! Gister middag is de wind echt aan gegaan en nog niet weer uit gegaan de tenten klapperen er over hier ! we gaan zo weer het water op
|
|
|
Lude
|
jaloers!! Zou het wat zijn op lauwersoog straks?
|
|
|
jetzu
|
Even afwachten, als er windkracht 5 staat ga ik ook even naar lauwersoog.
|
|
|
piede
|
Ben om 4 uur vrij, kun je op Delfzijl ook met laag water terecht? Misschien rij ik nog wel even naar Workum. Nog iemand die mee wil vanuit Groningen?
|
|
|
Rofl
|
DO: Workum, VRIJ: Lauwersoog, ZA: Mirns
wat wil een mens nog meer
dikkedulle vrij als het waait lol wtf is dat dikkedulle voor doms
|
|
|
|
Krizze
|
Ik wil ook wel eeum weer mit zaterdag naar Mirnseklivve!!! Twordt weer tiet
|
|
|
|
|
Walt0r
|
bah, zomaar mijn kite doormidden vanmiddag op lau
|
|
|
Lude
|
Ja ik zag het! Balen! Hoe kreeg je dat voor elkaar, er waren geen obstakels toch?
Hopelijk nog reparabel?
|
|
|
Walt0r
|
geen idee, kite crashte niet eens zo hard dacht ik, en het was zeker 80 cm diep daar, dus de bodem werd ook niet geraakt. Ik heb ook geen obstakels gezien. Nou morgen naar Kees om te checken of de kite nog te fixen is.
|
|
|