skyhigh as a
|
beter een m vergeten zonder wind, als een paar schoentjes met wind
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Zondag ziet er goed uit voor Lauwtje, wordt misschien 1e sessie die ik kan boeken. 12:55 hoog dus vanaf 10:30 knalluuuuh'n
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Eldoctoro Mag je op Loog al kiten dan? Ik hoor vaak tegensstrijdige berichten. Maar wanneer mag het nu wel en wanneer niet. Als het mag ben ik zondag ook van de partij. Anders ga ik naar Workum want het is toch NW.
|
|
|
Mutantbasse
|
Laatst ook nog een discussie gehad met een windsurfer over loog. Dat er niet gekite mocht worden.Hoorde ook dat de boeien zijn verplaatst op het lauwersmeer. Maar is de rups al ijsvrij? En er is vast wel iets dichterbij. The next level.
|
|
|
Benjooh
|
Wad mag hele jaar gekite worden, meer alleen periodiek
|
|
|
martimor
|
wil wel, maar moet nog maar zien of ik daar tijd voor heb. misschien wijk ik zondag uit naar muntje, later hoog... voorspelling voor loog zondag is wel vetjes
|
|
|
Krizze
|
Wat? zeehond'n ligg'n opt wad!!!
|
|
|
martimor
|
ahhh, waar is die mooie avatar gebeleven, Krizze.
|
|
|
KappuhH
|
Wat? zeehond'n ligg'n opt wad!!!
Huh? Volgens mij zit jij toch echt achter je computer
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Wel is dat denn spagaaat in de lucht die dikke krizze whahahahaha... Loogje mag het hele jaar gekite worden Pieno op het wad dan hé Verdamme zondag weer familie verplichtingen, misschien dat ik om 10:30 aanwezig ben tot 13:00 den mot ik snel noar hoes
|
|
|
PieNO
|
@lammert
laat effe weten of je zondag van de partij bent op loog. ik wil ook heen. Workum is noord geworden dus ga daar liever niet heen. Ik moet nl op de terugweg toch langs Veendam dus dat ligt enigzins op de terugreis.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Lammert en Taco ik wil ook wel ff knallen op Loogie dus morgen post ik wel wat ik doe (up_kitesmiley)Vanaf 10.30 het water op dus 9.30 aanwezig
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hmm zondag niet heel warm met 6 graden... ik slaap er nog even een nachtje over
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Zuidlaardermeer ziet er ook goed uit voor morgen!
|
|
|
PieNO
|
@ Ruud en Lammert.
Wind is NW geworden. Workum?. Geen geouwehoer met tij en zout in mijn bek. Tom komt daar ook.
|
|
|
skyhigh as a
|
kan dan alleen sóchtends aan zuidkant zuidje tot uur of 11 half 12, maar goed....
eerst maar eeum kiekn en werken tot vanavond half11
|
|
|
martimor
|
Hmmm, gaat m niet worden voor mij morgen. Iig niet dat koude water in, maar subtropisch
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Martimor, je hebt toch een droogpak!
|
|
|
LF Ruud
|
@Taco ja heb het gezien en gelezen wind is in de middag wel wat beter dan in de morgen!!!!!
|
|
|
Melanie
|
hier een live bericht vanuit Afrikaaa! Tis hier fantastischh:D lekker weer! goede wind:D Gewoon fantastischh!!
|
|
|
PieNO
|
@Taco ja heb het gezien en gelezen wind is in de middag wel wat beter dan in de morgen!!!!!
Ja gelezen. Ik ga ook naar Workie. Ben er tegen 11 uur mits de windvoorspelling zo blijft als hij nu is.
|
|
|
LF Ruud
|
hier een live bericht vanuit Afrikaaa! Tis hier fantastischh:D lekker weer! goede wind:D Gewoon fantastischh!!
Melanie je kunt wel een leuk verhaaltje tikken ,maar we willen foto's zien ghe ghe
|
|
|