KappuhH
|
Haha hiervandaan kom ik zo niet bij één van de meren, te weinig sneeuw/ijs in de buurt. Dus ben nog op zoek naar een lift
|
|
|
skyhigh as a
|
ben net vant water, helemaal stuk heerlijke dag. om 11u erop,maar poeziewind, toen vanaf half 1 ineens dikke poeste voor de 12m, werd helemaal weggeblazen, maar springen ging mooi. helaas mn versleten 5e lijn doorgesleten, dus toen mn gouwe ouwe 7m derbij. de rest van de dag als een speedkiter overt water met wat poeziejumps. waar was je nou dan Ed, jammer man, zei toch de heule dag ijskiten is leuk, maar tmag van mij wel weer gauw plus 4 graden zijn. of alst dan toch moet beedie sneeuw voort snowkaitn mooie filmpies weer haha moest wel eeum dik lachuh, toenk ice ice baby hoorde. weeeer mooi don!!
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
ik denk die belt wel emmmmmmmm,wist ook nie woar k mos ween ja, ben om 15:00 nog even naar zlm geweest, te weinig wind, dikke veter dus, doe mij je nummer moar emm kunnen we in de toekomst emmmmmm contacten, toedels
|
|
|
KappuhH
|
Zat je op schildmeer Rico? Of bij je achter t huus? Op schaatsen goed te doen of is snowboard beter?
|
|
|
skyhigh as a
|
sorry Ed man, had nie gelezen dak effe moest belle.. zat op langbos meer veendam.
0630280568, volgende x derbij. ben dit weekend vrij + ma en dinsdag
es giet ohn
|
|
|
AirtimeEddy
|
Had de boel flink bevroren bij ons thuis om 4 uur de boel weer aan De borrel gvdammed Toen nog maar ff wezen rakken op t schildmeer met m'n broertje Die is nu ook verslaafd !!!! Was weer een lekkere avond sessie om half 8 van t water! Morgen denk ik maar weer avond sessie @ schieldlake LEK-KER
|
|
|
robbs
Geen avatar
|
Kom morgen ook wel eem kiek'n op schild als er wind is, voor donderdag betere voorspellingen volgens mij!
|
|
|
AirtimeEddy
|
ben om 1130 op t schieldlake nog meer kiters?????
|
|
|
AirtimeEddy
|
@ Robbs dan gaan we donderdag ook!!!!!
|
|
|
steenbeek
|
Vrijdag tot en met zondag op zuidlaardermeer te vinden, op ijzers en/of board
|
|
|
robbs
Geen avatar
|
Das toch nog eem wennen dat ice kiten op scheuvels, eenmaal een beetje gang dan gaat t wel, nog bedankt voor het telkens in de lucht gooien van me kite Ed!
|
|
|
KappuhH
|
Net terug van Leekstermeer, was het fietstochtje van bijna 9km iig waard! Superstrak ijs en prima wind. Met het ERA systeem van Zeeko kreeg ik mn kite iedere keer ook weer goed in de lucht. Op een gegeven moment bleeftie even niet in de lucht staan maar starten wilde hij nog wel
|
|
|
martimor
|
Morgen in de middag nog iemand naar de blauwestad?
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Alleen als het waait mathijn, zullen we even contacten, 06-11005505 call me
|
|
|
martimor
|
Bel je straks Ed, ziet er alleen niet echt winderig uit.
|
|
|
|
Johnny Tampony
|
blauwe was top
mis morgen anders zondag weer
|
|
|
martimor
|
heb wel mooie beelden van het mee liften. zal ff kijken of ik dat vanavond nog red, morgenochtend werken. zondag vrij dus...
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
ben toch vanmiddag nog even naar zuidje geweest voor een korte sessie, zal even kijken of ik het filmje kan uploaden, ongeveer 1 uurtje aangeklooid met minimaal windje
|
|
|
skyhigh as a
|
0 komma 0 wind vandoage!!!
weet iemand nu nog wa te doen?
|
|
|
|
martimor
|
ik ben erbij, hoe laat ga je heen? zag ik je 14m bij het rode gebouwtje liggen rond 15.20? reed over de snelweg.
zag ook 2 matrasjes met buggy`s
|
|
|
Johnny Tampony
|
jep dat was ik
denk een beetje op tijd rond 11:30 moet alleen even kijken waar
|
|
|
martimor
|
denk op die parkeerplaats in oostwold (noordpier heet dat ofzo) daar woont mn zus vlakbij, en met zw heb je er wel wind.
|
|
|