YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Alle kitespullen ingepakt voor de vakantie Overmorgen weg laatste keer heb ik 1 dag voor vertrek nog gekite, met als gevolg dat ik een natte kite bij mijn koffer in moest proppen dus goede keus. waar gaat de reis heen? misschien ga ik morgen nog even kiten, maar heb wel middagdienst, dus vroege sessie op schild ofzoow Dat leek mij inderdaad ook niet zo'n succes, dus nu kites maar ingepakt en boards gedemonteerd. Zit me alleen een paar dagen op te vreten, want er is wel heel veel wind deze week Naar Griekenland, ongeveer 4 weekjes.
|
|
|
leonmeijer
|
Weet iemand of er op Kreta nog redelijke goede kitespots zijn? Graag wel info van iemand die daar ook daadwerkelijk geweest is. Op het net zijn verschillende verhalen dus ben benieuwd of hier iemand is die er al geweest heeft en mij kan vertellen waar ik wel en waar ik zeker niet moet zijn.
Hoor graag van jullie.
Groetjes
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Weet iemand of er op Kreta nog redelijke goede kitespots zijn? Graag wel info van iemand die daar ook daadwerkelijk geweest is. Op het net zijn verschillende verhalen dus ben benieuwd of hier iemand is die er al geweest heeft en mij kan vertellen waar ik wel en waar ik zeker niet moet zijn.
Hoor graag van jullie.
Groetjes
Nope..kreta alleen maar rotsen. Als er al strand is mag je niet kiten. Ga lekker naar pounda, kos, rhodos of een ander grieks eiland.
|
|
|
martimor
|
morgenochtend korte sessie bij de golfbaan. ben om 13 uur weer vertrokken. denk er rond 10 uur te zijn. 18 om 24
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
iemand vandaag nog kiten? voor mee rijden/met iemand mee rijden beter even bellen, omdak dadelijk niet meer bij de pc ben. kan tegen 13.00 vertrekken uit de stad. 0619418019.
|
|
|
KappuhH
|
Morgen nog iemand Loog?
|
|
|
|
KappuhH
|
10u als de wind hard genoeg is?
|
|
|
lowietje
|
10 uur is prima, duik ik nu bedje in. bel me anders morgenvroeg even w.b. windsterkte. ps. gskv wil ook rijden naar workum, met hen mee rijden ook nog optie.
|
|
|
Geronimo79
|
Vraag me af waar jullie naar kijken want guru heeft het over een nuking 11 knopen...
|
|
|
KappuhH
|
21 om 26 nu volgens 10 minuten waarneming. Wind zal wel wat afnemen volgens de voorspelling.
|
|
|
KappuhH
|
Wind neemt weer af, overbelaste arm en nog genoeg te doen. Ik skip toch maar...
|
|
|
lowietje
|
loogje geeeft nu ineens weer 22 om 26 aan nw op weer.nl iemand die toch een poging wil wagen?
|
|
|
KappuhH
|
En nu ligt het weerstation er volgens mij uit. Hier in de stad waait het eigenlijk niet.
|
|
|
lowietje
|
heb nog niet naar buiten gekeken... nu ff doen dus, hier bewegen de bomen wel behoorlijk.
|
|
|
lowietje
|
ik ga toch nog even de gok wagen, 15 om 21 nu volgens weer.nl en ben ik er mooi met hoog water.
|
|
|
|
wittie
|
Eh Martijn,
hoe ist nu met voetje en de (verkeerde gezwollen) klieren? Gauw weer kiten alst waait.
|
|
|
Yourie
|
vandaag nog iemand kite ergens?
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
11 à 12 knopen bij lauwersoog volgens windfinder. 1400 hw.. Kan ik daarmee uit de voeten met een 12m? Dan kom ik vandaag.. Heb donderdag voor het eerst hoogte gelopen op workum onder meer door wat goede tips van Wim. Kan nu niet wachten weer te gaan varen :-)
|
|
|
Speedy Gonzales
|
Tis hw om 12.51, dus je kan ongeveer tot 15.00 varen. Niet echt meer de moeite voor mij dan.
|
|
|
martimor
|
Eh Martijn,
hoe ist nu met voetje en de (verkeerde gezwollen) klieren? Gauw weer kiten alst waait.
Gaat alweer een stuk beter. Alst waait ben ik er weer bij. Gek genoeg als ik aan jouw denk Roland, slaan al mijn klieren op hol
|
|
|
Wim uit Assen
|
Check voortaan ff bij huisarts of tetanusprik nodig is met vuile wond. Zou jammer zijn als je in kramp blijft.
|
|
|