kiten bij ijburg

robbertK

Geen avatar

Februari 15, 2006, 03:34:30
edit2Rapporteer  
ik woon tegenwoordig vlak bij ijburg en ik vroeg me af of het nou wel of niet mogelijk is om te kiten daar en zo ja waarzo dan en of er mensen zijn met ervaring daarzo

ik hoor graag alle ervaring en mogelijk tot ooit
ralph local@noordwijk

Antwoord #1 Februari 15, 2006, 04:14:42
edit2Rapporteer  
het licht er een beetje an of je ervaren bent of niet, als je eigelijk maar net hoogte kan lopen zou ik het niet doen, een jaartje of 2 ervaring raad ik je zeker aan, er liggen op ijburg meer stenen dan de pier in ijmuiden. PS. laat het je niet afschrikken,maar heb daar een half jaar geleden bijna iemand zien sterven die de stenen muur even een kusje wilde geven als je weet wat ik bedoel!
robbertK

Geen avatar

Antwoord #2 Februari 15, 2006, 04:20:47
edit2Rapporteer  
ik weet idd dat dat ongeluk gebeurd is dus daarom ook deze vraag om info, alleen was ik vanmiddag ff rondgefietst maar ik kon niet echt ontdekken waar de spot was.
Kiteduck
Gast
Antwoord #3 Februari 15, 2006, 04:58:12
edit2Rapporteer  
Niet gaan varen als je niet gevorderd bent anders is het er erg gevaarlijk. Heb daar wel gevaren maar was meer noodzaak omdat het paar dagen niet had gewaait en ik bij mijn vriendin zat te vervelen in ijburg  en het windkracht 5 waaide.....
Maar wil je toch de gok wagen zorg dan dat je iemand kent die met je mee gaat...en wees voorzichtig want kitesurfen moet positief in het nieuws blijven komen.
Roni-Size

Antwoord #4 Februari 15, 2006, 15:39:38
edit2Rapporteer  
IJburg kan je wel kiten op de plaats waar voorheen het strandje zat, maar is absoluut geen beginners spot.

Blijft een grote bouwput met veel opstakels en bazald  blokken kanten.
Is maar een klein stukje strand waar ja kan starten.
www.surfensoul.nl

Antwoord #5 Februari 15, 2006, 16:00:15
edit2Rapporteer  
Een locatie met zoveel stenen en obstakels is een gevaarlijke spot of je nou "goed " bent of niet.
Een ongeluk zit in een klein hoekje en dan is op zon spot er een reele kans dat je ergens tegen aanvliegt.

Adsviezen als goed kunnen kiten en minstens twee jaar ervaring zijn een lachertje en schijnveiligheid.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.