Joris
|
Goed plan, misschien als uitbreiding op kitehigh locaties dat je poi van die spot kan downen.
|
|
|
Emiel
|
weet de weg uit me hoofd naar alle chille spots hehe.. maar wel top gedaan!!
|
|
|
Manta99
Geen avatar
|
Super idee! Misschien alle kitespots toevoegen die op kitehigh staan?
|
|
|
windjunk
|
IK vond op het internet de site http://www.kitebeaches.com waar bij de meeste spots ook coordinaten staan. Hierop vond ik ongeveer 50 Nederlandse kitespots en een stuk of 12 Belgische (t is nu eenmaal de kaart van de Benelux he?) Ik heb ze er allemaal ingefietst. Het plaatje hieronder geeft een (beetje rommelig) overzicht. http://www.windjunks.nl/kitespotsDeze spots komen nagenoeg overeen met de lijst van Kitehigh. Aanvullingen op de lijst zijn natuurlijk nog steeds welkom!
|
|
|
Bubke
|
Super Doedje, dit is pas een nuttige post!!
|
|
|
Hopster
Gast
|
Super post dit!
Ik heb de texelse spots ge-update: - Texel - Paal 15: er uitgehaald - Texel - Paal 17: toegevoegd - Texel - Surfstrandje: toegevoegd
Het bestand als bijlage van deze post toegevoegd. Omdat je geen .zip bestanden kunt toevoegen heb ik de extensie (dus de drie letters na de .) even veranderd in .txt. Die moet je dus even terugveranderen naar .zip nadat je 'm gedownload hebt. Als het je niet lukt stuur maar een pm..
Succes
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
haal vlissingen daar maar weer uit, damagnie he!
|
|
|
Bluecupra
|
Top post, super handig Alleen heb ik de bestanden gekopieerd naar de folder van Benelux Plus en zie vervolgens de POI's niet onder nuttige plaatsen. Kan het zijn dat TT5 een maximaal aantal POI's kan laden? Gebruik ook Checkpoint voor de snelheidcontroles..
|
|
|
Dangerfield
|
TOP! heb het net ff in mn TT ONE geladen, nu kan mn favorieten-map weer leeg. Thanks.
|
|
|
Jurrien
|
morgen heb ik ook tomtom op men mobiel gaat helemaal goed komen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Dikkiedik
|
Medemblik, lelystad en Almere toevoegen ?
|
|
|
VincentC
|
Almere wil je nog niet dood gevonden worden
|
|
|
murç
|
dope shit doedje, gaan we van't weekend nou nog ff naar zo'n poi toe ook of hoe zit dat?
Zondag west 4
|
|
|
windjunk
|
Jo mensen, ik ben weer terug van mn vakantie, leuk om te zien dat ik niet de enige nerd ben die dit interessant vind @Hopster: bedankt voor je update! Super! Is die paal 15 geen fijne plek of mag het daar uberhaupt niet? @Dikkiedik: Ik weet waar de plaatsen Medemblik, lelystad en Almere liggen, maar ik heb geen idee waar daar de kitespots zijn, hebbie iets van coordinaten? straatnamen? iets? @Jarno: Vlissingen zal ik eruit halen. Misschien inderdaad een idee om deze lijst te checken met de NKV ofzo, zou niet graag mensen naar plekken wijzen waar uberhaupt ni gekite mag worden... Verder weet ik dat er in Friesland iets van 7 spots zijn langs 't Ijsselmeer, die zou ik even op kunnen zoeken.... Als laatste zou het koel zijn als het kitespot icoontje een transparante achtergrond zou kunnen krijgen, ik weet alleen niet hoe dat moet, als iemand mij daar mee kan helpen, graaaaaaag!! =] Enfin, nieuw file staat op http://www.windjunks.nl/kitespots/
|
|
|
Bluecupra
|
Top, heb het nu inmiddels ook werkend op TT 6
|
|
|
windjunk
|
Ah koel!! Heb je daar nog wat extra's voor moeten doen? Of werkte dat gewoon meteen?
|
|
|
Bluecupra
|
Ah koel!! Heb je daar nog wat extra's voor moeten doen? Of werkte dat gewoon meteen?
Dat werkte meteen. Gewoon de POI's kopieren naar de kaart die gebruikt wordt en navigeren maar. Helemaal top
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
hej dudes ik krijg het niet in mijn tom tom mobile 5 wat doe ik verkeerd ik onzip het zet het in me map maar kan het niet vinden......
|
|
|
~Dirk~
|
Als laatste zou het koel zijn als het kitespot icoontje een transparante achtergrond zou kunnen krijgen, ik weet alleen niet hoe dat moet, als iemand mij daar mee kan helpen, graaaaaaag!! =] Enfin, nieuw file staat op http://www.windjunks.nl/kitespots/Lukt het niet als je het bmp bestandje van de icoon opend in paint en vervolgens ondoozichtig teken afvinkt en dan opslaat?
|
|
|
KitingDaddy
|
@ Bluecupra, Als je checkpoint er op hebt staan dan vergeet het maar. Checkpoint maakt namelijk van iedere flitser een poi aan en dat kost je ontzettend veel poi's. Gebruik voor de flitsservice eens een andere poi. Kijk eens op flitsservice en zet die er op, heb je weer ruimte over om de kitespots er op te krijgen. Succes. Voor de rest ga zo door met de kitespots . Ik vind het reuze makkelijk, prima werk.
|
|
|
Bluecupra
|
@ Bluecupra, Als je checkpoint er op hebt staan dan vergeet het maar. Checkpoint maakt namelijk van iedere flitser een poi aan en dat kost je ontzettend veel poi's. Gebruik voor de flitsservice eens een andere poi. Kijk eens op flitsservice en zet die er op, heb je weer ruimte over om de kitespots er op te krijgen.
@KitingDadday; Wat je zegt klopt inderdaad. Ben ik ook achter gekomen. Heb nu een kleine week TT 6 in gebruik. Heb hierbij gekozen voor Poiwarner. Nu werken de Kitespots POI's ook achter elkaar
|
|
|
windjunk
|
@FunkyoneNL: Ik heb voor de zekerheid even de zip van de site gedownload en geinstalled, werkt op zowel mijn tomtomgo500 en mn pda (TT5) goed. Als je de bestandjes in je Benelux mapje hebt gezet en daarna tomtom opstart en deze crashed niet dan is er in ieder geval niks mis met de bestandjes. Om de POI's te zien kan je op verschillende manieren te werk gaan: EEN: In het hoofdmenu -> Navigate to... -> Point of interest: Klik de pijl rechts onder: type 'Kitespots' (of een deel daarvan) klik op 'kitespots'. Nu krijg je een lijst met de Kitespots gesorteerd op afstand, dichtst bij staat bovenaan. Kies een spot en je route wordt berekend. TWEE: In het hoofdmenu -> Change preferences -> (verder) Manage POI -> Enable/Disable POI: Scroll door de lijst en zet een vinkje bij 'Kitespots'. ga nu in het hoofdmenu naar Browse Map. Klik onderin op 'options' en zet een vink bij Points of Interest. Klik op 'Done'. Zoom even lekker uit. als het goed is moet je nu Kite-icoontjes zien op de kaart (vooral langs de kust natuurlijk).
Succes ermee!!! =] Ik hoop dat het lukt
|
|
|
windjunk
|
@Oxymoron: ik zal dat van de week eens proberen op mn werk, ik heb thuis een mac en in photoshop kan ik niks doen met transparantie. Bedankt voor de tip! =]
|
|
|