LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hey Wouter....dit wordt de "R.I.P." Djb, klasse man!! Dat ziet er goed uit!! Davidov, de "R.I.P." is klaar maar de"Little Devil" (2e) gaat ook op de schop. StarsAndStripes (3e)....deleted. Underground maakt tegenwoordig wel hele mooie graphics. Ik zal eens kijken. Maareh....graphics verzinnen is wel reteverslavend!!! Hebben jullie daar ook zo'n last van??
|
|
|
Morres
|
ik zou dan meer tinten rood/geel terug laten terug komen in het board, als je je logo die kleuren wilt houden.
|
|
|
LeonB
|
Mmmm...daar zit wat in. Ik ben wel van plan een rode of gele sidewall te gebruiken. Wel subtiel dacht ik.
|
|
|
djb
|
dam word soms gek van me zelf kwa ontwerpen zit soms avonden te klooien....
|
|
|
Mitchel_12000
|
In welk programma maken jullie die ontwerpen jongens? Ik vind het heerlijk om te ontwerpen maar heb er denk ik niet echt een geschikt programma voor.
|
|
|
LeonB
|
Adobe Illustrator CS2 voor strakke vectorgeorienteerde ontwerpen.... Maar ook Photoshop of Paintshop Pro. Deze zijn pixel-georienteerd.
|
|
|
wouterb
|
en daar hebben jullie, zegmaar, de 'goedkope' versie van?
|
|
|
LOEN
|
Adobe CS2... dit is een grafisch softwarepakket met hierin onder andere Photoshop en Illustrator
Dit zijn 2 programma's waar je bijna alles mee kan maken,ontwerpen of hoe je het wil noemen. Het verschil is zoals Leon zei; pixel en vector. Ik gebruik deze programma's in combinatie met elkaar. Bij vector maakt de grote van opmaak niet uit, bij pixel moet je even opletten dat je minimaal 150 DPI hanteerd. (voor printwerk)(drukwerk 300DPI)
Deze programma's zijn wel te downloaden (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
wouterb
|
Adobe CS2... Deze programma's zijn wel te downloaden (sealedlips_kitesmiley).....
IK hou me aanbevolen als iemand dit op een schijfje heeft. (evt tegen vergoeding) Ben ooit een blauwe maandag met muziek en film beziggeweest. Maar wat een gezeik met poortjes open en dicht, firewalls in opstand, computer vast.... kortom; Ikben geen fan.
|
|
|
LOEN
|
Ik heb het alleen voor de Mac ( 6 schijven) En aan je bericht te lezen "Maar wat een gezeik met poortjes open en dicht, firewalls in opstand, computer vast" heb je geen Mac maar een windowsbak (tong_kitesmiley) Let ook even op dat je in CMYK te werk gaat en niet in RGB. Uiteindelijk kun je het wel omzetten, maar als je werkt met de echt felle flitsende RGB kleuren blijft daar niets van over als je het omzet naar CMYK, dus daar kan je dan met het ontwerp al rekening mee houden. Dit voorkomt teleurstelling
|
|
|
LeonB
|
Kijk..hier spreekt een echte "graficus"!! Mijn broer heeft ook een (Power) Mac voor graphics en beeldverwerking. Hij probeert mij al jaren over te halen om over te stappen (gnehehe...)
|
|
|
LOEN
|
Haha indd. : Als je eenmaal op Mac werkt wil je nooit meer zo'n windowsbak. opzich is een (power) Mac voor thuis gebruik nog niet eens echt nodig, of je moet geld teveel hebben (grinnik_kitesmiley) met een Imac van tegenwoordig kom je echt een heeel eind! Overstappen dus
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
En hier het logo...
als ik eerlijk ben.. vind ik dat je moet oefenen met je gradient tool! maar tis natuurlijk nie mijn board
|
|
|
LOEN
|
Een nieuw ontwerp voor een boardje. boven en onderkant Een dames boardje denk ik dan maar (grinnik_kitesmiley) Gr LorenzoQ
|
|
|
wouterb
|
....oke, ook qua graphics zal ik geen prijzen meer winnen..... hoewel, cd-tje met proggies is onderweg (thnx Leon)
tot die tijd is dit toch wel de top denk ik. Way to go, Lorenzo.
|
|
|
LeonB
|
WOEHAAA!!!!!! Gaaf man!!!! Over "prijzen" gesproken.....ik heb hiermee vergeleken nog een lange weg te gaan!! Lorenzo, TOP!
|
|
|
Psychotic
|
Ik kan wel boardjes bouwen, maar dit gaat mijn kunsten ver te boven. Enorm knap, die designs!
|
|
|
windjunk
|
Hee Leon,
Ik vind het nieuwe logo wel ok, alleen zou ik die ovaal erachter ff weghalen en misschien die catchline in een lettertype dat wat meer past bij dat andere... Verder erg koel om te zien hoe iedereen hier druk is met zn design! Ga zo door!
|
|
|
Henning
|
Een dames boardje denk ik dan maar (grinnik_kitesmiley)
Gr LorenzoQ
Roze is HOT hoor
|
|
|
LeonB
|
Okay dan...ik heb een brainwave gehad (hangloose_kitesmiley) Maar weet nog niet wat ik met het "LeonB" logo moet doen... Ik weet dat jullie niets op hebben met de Amerikaanse vlag... maar hier is m'n nieuwe "Uncle Sam" en de R.I.P. (grinnik_kitesmiley) De afbeelding is een beetje fuzzy....anders past het er niet op. Maareh.....het blijft verslavend !!! M'n vrouwtje klaagt al over verwaarlozing enzo
|
|
|
|
oz
|
Kijk!!!! nu is de USA edition superrrr!!
Greetz, Oz.
|
|
|
Tom Kite
|
Strakke ontwerpen die jullie maken Spoon ook zelf ontworpen? zien er echt super bruut uit. en mocht ik ooit nog een dochtertje krijgen dat geef ik haar dat roze board lorenzo
|
|
|