|
Micky
|
Jacq die een boardje heeft gered.... Heftige shit Ro... Morgen lijkt het te gaan waaien... Ik ga richting sluf of Playa i.v.m. minder buien.... Morgenochtend ff checken wat de beste tijd is....
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
en hoe was het? was wel erg heftig weertje vandaag hoor he. nog harder als vorige week vrijdag! Als het morgenmiddag wat is dan ga ik even knallen.
|
|
|
Micky
|
Waren om half 12 op de sluf maar die windstoten waren niet normaal.... Evan en nog 4 kiters (waaronder 1 dame.. ) hebben het geprobeerd maar het leek meer op overleven dan kiten... Ondanks 1 uur heen en 1 uur terug rijden denk ik dat we de juiste beslissing hebben genomen om niet te gaan varen.... Ach, morgen weer een nieuwe (kite) dag....
|
|
|
semen
|
Mick, kattik was top vanaf 16.30, supergolven, zon en een redelijk steady windje.19.30 was het weer afgelopen tgv buien. Gelukkig zijn m.n ribben vandaag op hun plaats gebleven.. later
|
|
|
Micky
|
Mick, kattik was top vanaf 16.30, supergolven, zon en een redelijk steady windje.19.30 was het weer afgelopen tgv buien. Gelukkig zijn m.n ribben vandaag op hun plaats gebleven.. later
Wederom een bericht van jou waar ik niet op zit te wachten... Ik zie je morgen...
|
|
|
semen
|
graag gedaan, helaas moet zelfs ik wel eens werken. Maandag weer. have fun
|
|
|
Micky
|
Ben ca. 11.30 op Katwijk....
|
|
|
Jacq
|
Hij was lekkerrrr.... Nieuwe trapeze uitgeprobeerd! Weer terug naar heup/zit. Geen last meer van mijn rug en sta een stuk relaxter op de plank nu! Al met al heerlijk dagje zo met het zonnetje erbij!!
|
|
|
Micky
|
Hij was lekkerrrr.... Nieuwe trapeze uitgeprobeerd! Weer terug naar heup/zit. Geen last meer van mijn rug en sta een stuk relaxter op de plank nu! Al met al heerlijk dagje zo met het zonnetje erbij!! Ik dacht al....wie is die chick die zo relaxed aan het varen is... Was idd een topdag... Was alleen de magneet voor mijn board vergeten dus was Bob een paar keer kwijt...
|
|
|
Nickeltje
|
Goedemiddag,
Sinds 2 maanden kite ik, ben dus nog enorm beginner en ben me nu een beetje aan het inlezen in de rest van kitend Nl. Ik meld me in dit topic omdat ik zelf in Leiden woon en hoop binnenkort zelf een tweedehands kite te hebben en in Katwijk of Noordwijk of net wat er het best geadviseerd wordt voor een beginner, te gaan kiten.
Ik ben Marije, 28 jaar, bijna arts en zou graag wat meer mensen leren kennen die in de omgeving van Leiden kiten.
Hopelijk kan ik hier wat tips enzo krijgen.
Groeten Marije
|
|
|
heelside_harold
|
Hey Marije, Ik zit zelf op school in Leiden, zelf woon ik in lisserbroek 14 km daaronder. Ik kite zelf altijd op Langervelderslag lekkere spot voor beginners en gevorderde maar kom een keer langs.
Groetjes Harold (ook nog een beginner )
|
|
|
Jeromez
|
@ Marije, welkom bij kitehigh Als het wat rustiger weer is kan je het proberen bij Katwijk Airtime Noord strand. Of anders vanuit Leiden uurtje rijden naar Oostvoorne autostrand. Dat is DE beginnerspot. Veel succes en als er vragen zijn dan horen we het graag! @ de geintereseerde Zelf vandaag even naar Katwijk geweest. Eerst de 10 opgepompt, was wel stevig windje vlagen boven 30 knopen. Kon m maar net houden . Toch maar wijs gestopt en de 7 gepakt. Tijdens oppompen strut ontploft en dat was dan weer einde van de sessie! Tijdens oprollen lijnen kom ik er ook nog achter dat er een knoop in mn blauwe lijn zit. Krijg ik er never nooit meer uit Word net gebeld door een dronken collega, is ontslagen na 33 jaar trouwe dienst Tijd voor wat alcohol, wat een dag mensen....
|
|
|
R@bert
|
Was topperrrrrrrrr vandaag!! Heerlijk ff oefenen met tricks met mn 7m-tje Zonnetje en goede wind op Katwijk... @Marije... welkom en kom een x kijken op Airtime, Katwijk. Kom zelf uit Leiderdorp. Kwartiertje rijden... @ Jeroen Hoelaat was jij er dan? Wij zijn rond 3uur weggegaan va een uur of 11
|
|
|
Jeromez
|
Was topperrrrrrrrr vandaag!! Heerlijk ff oefenen met tricks met mn 7m-tje Zonnetje en goede wind op Katwijk... @Marije... welkom en kom een x kijken op Airtime, Katwijk. Kom zelf uit Leiderdorp. Kwartiertje rijden... @ Jeroen Hoelaat was jij er dan? Wij zijn rond 3uur weggegaan va een uur of 11 hey Ro, ik was er van 4 tot 6 uur 's middags. Kon helaas niet eerder weg van werk, maar toch nog een lekker briesje meegepakt Nou eerst even wat reserve onderdelen bestellen!
|
|
|
denlod
Logs: 0 | 2 uur
|
Hee mensen
Het waaide vandaag echt lekker op langerveldeslag voor beginners tot gevorderde ik doe het nu 1 maand maar het is daar niet zo druk dat je door iemand zijn lijnen snel kan varen meestal de mensen op 2 handen te tellen je mag pas in noordwijk vaten als je lid bent van een van de 2 clubs op zuid of noord de polite en redingsbrigade vraagt vaak om je pasje dus niet verstandig om daar te gaan en bij langerveldeslag kost het je maar in de zomer maanden € 3,00 en winter maanden € 1,50 voor een hele dag voor de mensen welke niet weten waar het ligt bij welk dorp noordwijkerhout vanuit leiden heel makkelijk aan terijden via de auto weg
|
|
|
|
pimpoldi
|
haha inderdaad! langevelderslag= my homespot men! was er vandaag ook! Welke kite vaarde je Denlod?
|
|
|
Micky
|
Hee mensen
Het waaide vandaag echt lekker op langerveldeslag voor beginners tot gevorderde ik doe het nu 1 maand maar het is daar niet zo druk dat je door iemand zijn lijnen snel kan varen meestal de mensen op 2 handen te tellen je mag pas in noordwijk vaten als je lid bent van een van de 2 clubs op zuid of noord de polite en redingsbrigade vraagt vaak om je pasje dus niet verstandig om daar te gaan en bij langerveldeslag kost het je maar in de zomer maanden € 3,00 en winter maanden € 1,50 voor een hele dag voor de mensen welke niet weten waar het ligt bij welk dorp noordwijkerhout vanuit leiden heel makkelijk aan terijden via de auto weg
De "locals" zullen blij met jou zijn.... En probeer na elke zin inderdaad even adem te halen...
|
|
|
Nickeltje
|
Bedankt voor de uitnodigingen! Heb gisteren heerlijk kunnen kiten op de Brouwersdam. Tot de golven echt te hoog werden, toen zijn we voor de lol alleen daar doorheen gaan draggen.
Ik hoop deze week een keer vroeg klaar te zijn en gewoon een keertje langs kunnen komen op de spot die jullie bij Katwijk noemen, gewoon eens kijken hoe de sfeer is enzo en of het mogelijk is dingen te huren, heb namelijk nog geen eigen kite en board...
|
|
|
denlod
Logs: 0 | 2 uur
|
haha inderdaad! langevelderslag= my homespot men! was er vandaag ook! Welke kite vaarde je Denlod?
ha die pim, ik vaar met een north evo 2009 roze met bruin en wit, leading edge is roze klein stuke maar 9 m met welke vaar jij ik ga meestal ook op langervelderslag als het kan wilde vanmiddag nog gaan maar zat tewijfelen was 13,6 dus vond het anders zonde om der heen te rijden want kon denk niet met mijn 9 m ik wil nog een 11 m der bij kopen of een kleinere zit nog te twijfelen wat ik zal doen dennis
|
|
|
Jeromez
|
Het leest wel lekker weg zo Net even contactgehad met mijn kitepimp Eind van de week spareparts binnen, dus laat van het weekend de wind maar weer komen!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Net even contactgehad met mijn kitepimp Parrrrrrrdon??????
|
|
|
Jeromez
|
Net even contactgehad met mijn kitepimp Parrrrrrrdon?????? Ik leg het je nog wel uit in ElGouna
|
|
|