Micky
|
Beste wensen allemaal. Net terug van een weekje Andijk. Op de 30e en de 31e stond er genoeg wind maar van Enkhuizen tot Medemblik was nergens het water in te komen door kruiend ijs voor de kant... Ach, we hadden 15cm sneeuw en een open haard dus kwamen de dagen wel door... Bob heeft ook genoten, de beul!
|
|
|
R@bert
|
Dudes and dudettes!!
Allemaal nog beste wensen en een winderig 2010!!!
|
|
|
pimpoldi
|
G*DN*NDEJUUU!! mannen ( en vrouwen ook !) we vergeten dat de wind al F*CKING lang AFLANDIG is! Daar baal ik van....
sneeuw is leuk, maar het probleem is dat ik geen snowboard heb, dus kan het net zo goed gewoon weggaan en weer lekker gaan waaien!!
AAAAAH!! zo :> besten wensen nog!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik ben bijna vergeten hoeveel kites ik ook alweer in de berging heb liggen! Zo lang heb ik al niet gekite! Toch niet normaal? Morgen maar schaatsen dan...
|
|
|
pimpoldi
|
haha yeah! waar ga je jeroen? wij gaan ook! ik neem me nasa-wing mee zonder lijnen haha dan moet ik die windkracht 6 wel kunnen houden! BAM over et ijs!
|
|
|
Jeromez
|
ik moet eerst nog ff schaatsen scoren Zo ff naar de stad om te kijken.
Ik wilde mij trainerkite idd ook al meenemen, ghegheh
|
|
|
pimpoldi
|
woooooowwww!!! was met een paar maatjes naar de kaag geweest, ik had me 4m2 nasawing, met me handles aan me toomlijnen geknoopt.... overpowerd achterlijk hard het meer over hahha!! zelfs met 4 man achter elkaar nog aardig snelheid halen.. was EGT gaaf!!!!
|
|
|
|
Gostez
|
Is de Kaag al veilig dan om op te schaatsen? Dan ga ik donderdag ook ff kijken. (als het beetje waait natuurlijk )
|
|
|
|
Gostez
|
Filmpjes zien er goed uit. Lijkt me toch wel de moeite om het te proberen.
Heb echter ook twijfels over het ijs inmiddels. Naja, kijk wel of ik zin heb om polshoogte te nemen morgen. Vanaf thuis zal ik nooit weten hoe het ijs erbij ligt tenslotte.
|
|
|
|
pimpoldi
|
kaag is niet betrouwbaar meer! ik ga morge even proberen te snowkiten in nieuwvennep... vandaag een boardje opgehaald. ben benieuwd! lijkt me wel lache!
|
|
|
Micky
|
kaag is niet betrouwbaar meer! ik ga morge even proberen te snowkiten in nieuwvennep... vandaag een boardje opgehaald. ben benieuwd! lijkt me wel lache!
Droogpakkie? ps: gisteren met Michiel (Rotjeknorforum) een topdag gehad op Reeuwijk. Hele plas voor ons alleen. Michiel met zijn snowboard en ik op schaatsen. Kwamen we elkaar soms toch nog tegen....
|
|
|
|
|
Jeromez
|
Morgen naar Sluf of Wijk aan zee als het een beetje waait.
Hier nog iemand die gaat?
|
|
|
Micky
|
Morgen naar Sluf of Wijk aan zee als het een beetje waait.
Hier nog iemand die gaat?
Weinig zin om te gaan zwemmen maar mocht de wind idd een beetje aantrekken dan ga ik in de middag ff naar IJmuiden.
|
|
|
|
Micky
|
Ik ga toch ff kijken op Katwijk. 17-21 kn nu...
|
|
|
semen
|
he droge kurk... Mooie foto's maar je hebt toch wat gemist. Ik ook want een 7 en wat sterkere ribben waren welkom geweest in CT. Over een maandje nog een keer dus als je nog tijd hebt..
later, zaatje
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En meneer de sommelier, was het nog wat op Kettiek gisteren? Onze witte jachtvelden in het binnenland zijn geheel verdwenen, en of ze in de nabije toekomst nog terugkomen.......
|
|
|
Micky
|
En meneer de sommelier, was het nog wat op Kettiek gisteren? Onze witte jachtvelden in het binnenland zijn geheel verdwenen, en of ze in de nabije toekomst nog terugkomen....... De kou gaat dit weekend weer terug komen.....en hoe!!! Katwijk was helemaal top! Er waren 2 gasten bezig en eentje had zo'n skateboard met wieltjes eronder bij zich... Ik durfte het bijna niet te vragen maarrrr.....mag ik even.... Ging als een tierelier.. Toen het vloed werd nog 2 rakjes in het "zwinnetje" kunnen ploeteren. Kortom: ruk!
|
|
|
Micky
|
he droge kurk... Mooie foto's maar je hebt toch wat gemist. Ik ook want een 7 en wat sterkere ribben waren welkom geweest in CT. Over een maandje nog een keer dus als je nog tijd hebt..
later, zaatje
Hee supergover, het was al zo stil. Heb je je ribjes pijn gedaan? Ahhhhhh....... Tijd genoeg maar het geld is op! Maar ik laat mij graag uitnodigen!
|
|
|