Micky
|
Vanmiddag nog, oude kurk? Hee ashapper, ik ga nu rijden. tot zo!
|
|
|
|
Micky
|
Voorlopig ff geen wind, dan maar ff mn kites poetsen... Waar zat je dan?? Het waren 2 geweldige dagen......
|
|
|
|
|
haast - te - recht
|
gisteravond onverwachts heerlijk gevaren :-) , 17 kn en een strakke zee, echt ongeloofelijk dat de wind ineens aan trok
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
gisteravond onverwachts heerlijk gevaren :-) , 17 kn en een strakke zee, echt ongeloofelijk dat de wind ineens aan trok
Mazzelaar!!!!!
|
|
|
Micky
|
Uurtje lekker gevaren vanmiddag...... Daarna Kasteelbier op het terras.
|
|
|
semen
|
Waar was je dan, droge kurk? Helemaal gaar na een dagje edam. Lekker gevaren maar wat een debiele surfbroekenbende daar zeg. Voor het eerst drie kites door elkaar zien gaan. Dat daar niet vaker serieuze ongelukken gebeuren.. Voorrang regels; euhh wat zijn dat, springen; 2 mtr voor of bovenwinds van je (en dan lekker onder hun kite doorspringen), draaien; wanneer het jou uit komt. Ergo, snel weer iets met een W erin.
later
|
|
|
Micky
|
Waar was je dan, droge kurk?
In ieder geval niet in dat "debiele" surfbroekenbende waar jij geweest bent... Nog nieuws over het invullen van mijn vakantiedagen of moet ik gaan vissen...
|
|
|
semen
|
de kogel is nog niet door de kerk maar hou oktober maar vrij...
|
|
|
Yoram
|
Morgenmiddag lijkt er weer wat wind te staan, morgen nog mensen op het water te vinden?
|
|
|
Micky
|
Morgenmiddag lijkt er weer wat wind te staan, morgen nog mensen op het water te vinden?
Lijkt in de middag te gaan waaien......eerst nog even zien. Moet om 4 uur werken dus mocht het daadwerkelijk gaan gebeuren dan gaat het Scheveningen worden.
|
|
|
|
haast - te - recht
|
vanmiddag leek het ff leuk, blaas m'n kite op en lek dat takkuuuhh ding . mischien morgen ochtend woei en ff een kite lenen . ongelofelijk irritant dit
|
|
|
HDFrank
|
Op scheef staan nu 20.15 uur kiters en surfers (+/- 14) op het water... Hopen op morgen maar!!!!
|
|
|
|
|
Yoram
|
Gister van 14hr tot 18hr gewacht op wind, maar toen ging die aan op de Playa hoor. Super sessie gehad, geen lessers en alles leek te lukken, raakte overpowered met me 10m daarna snel me 8m gepakt. Was super!!!
Vandaag @Zandvoort een korte sessie gehad, heerlijk zonnetje erbij en 16kn aan wind.
|
|
|
|
Nickeltje
|
Woehoe!!! Ik heb gewoon tussen alle klusdagen door vandaag kunnen kiten!! Naja... kiten... Ik was naar Langeverlderslag gegaan en heb een tijdje gestoeid met de golven. Inmiddels kom ik vlot uit het water, maar dan was ik 5 meter verder gevaren, opgetild door een hoge golf en dan maar weer watertrappelen...
Maar goed, het was wel lekker!!
|
|
|
Yoram
|
De 13de weer gekite @Playa en het was te merken dat het de 13de was. Helemaal niets maar ook niets lukte....Toch weer even me sessie gepakt en kunnen varen, maar hoop dat die volgende keer weer wat beter gaat.
Aankomende dagen weer een heleboel wind, is kjiken wat ik kan regelen. Krijg er allemaal nachtwerk bij haha ;-)
|
|
|
haast - te - recht
|
maandag was echt een toppertje zeg van 15.00 tot 19.00 op het water gestaan . vandaag k.u.t. maar misschien morgen in de ochtend kunnen we nog ff knalle.
nog mensen in katwijk ?
|
|
|
haast - te - recht
|
maandag was echt een toppertje zeg van 15.00 tot 19.00 op het water gestaan . vandaag k.u.t. maar misschien morgen in de ochtend kunnen we nog ff knalle.
nog mensen in katwijk ?
|
|
|