diederik
|
hippe shit wimt...en weer helemaal kosteloos! Toch denk ik dat je het beste de boel eens op papier kan zetten, met beschrijvingen, tekeningen, film en fotomateriaal. Vraag er patent op aan en stuur de boel eens op naar fabrikanten...(je hoeft behalve de zooi posten niet eens je stoel uit). Grote kans dat je iedereen dan vanuit Aruba uit zit te lachen....
|
|
|
|
Wimt
|
Diederik; een patent is duur, je moet een internationale; kost min 20.000 euro, en wat doe je dan aan plagiaat van de Chinezen.
Er zijn wel no cure no pay, commerciele patentburo`s; wie weet er een goeie?
|
|
|
michiel v geel
|
wimt dr zijn veel belangrijke dingen dan greenpeace maar daar is dit topic niet voor
|
|
|
Wimt
|
Begrijp jou niet
|
|
|
daanbanaan
|
WIMTPTPT beetje offtopic niet? ik vind dit geen nieuws om op de voor pagina te zetten, maar eindeloze crap van je. ik word echt schijt van dat gezijk van je!!!! eerst loop je de bouw forum alle aandacht te vragen met je eindeloze gezijk. en nu probeer je het hier!!!!! kom je aandacht te kort bij je vriendin of zo?? ik geef je 1 advies zoek een baan of zo en ROT OP MET JE ZOOI!!!!!!!
!!!!!!!!!OF KOM EENS MET BEWIJS!!!!!!!!
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
ik geef je 1 advies zoek een baan of zo en ROT OP MET JE ZOOI!!!!!!! !!!!!!!!!OF KOM EENS MET BEWIJS!!!!!!!!
Hij kan niet meer werken, alleen maar kiten, en als je gewoon kan kiten betekent het niet dat je kan werken, maar alleen prutsen.
|
|
|
Marijn alias Vos
|
WIMTPTPT beetje offtopic niet? ik vind dit geen nieuws
Dit is toch nieuws en discussie? En wat is het toch weer gemakkelijk om weer tegen Wimt te gaan lopen zeiken. D'r is zeker geen wind meer. Wees blij dat er ook nog mensen zijn die iets proberen te verbeteren. Als die er niet zouden zijn had je nog steeds rauw vlees zitten eten en op 4 poten gelopen.
|
|
|
daanbanaan
|
jah prutsen met die touwtjes van m
|
|
|
daanbanaan
|
lees eens goed wat hij te melden heeft nijntje helemaal niets en kouw nog liever op rauwvlees, dan dat zulke mensen als wimt de wiel moet uitvinden!!! Doe bij deze je voordeel op, en help mij om te contacten met een kite-designer/producent. Ik ben zelf te lui om daarachteraan te lopen. De eerste 5 die mij een daadwerkelijke en zinvolle afspraak bezorgen bij bovengenoemden, 5 verschillende producenten; voor hen zal ik mij bij die producenten sterk maken om jullie als tipgevers te belonen. Het lijkt mij sterk dat er dan niet minimaal een kite in zit. Zoals ik wel eerder heb aangegeven; ik behoef niets. Ik zal wel bedingen bij de producent om een percentage van de jaaromzetverhoging gedurend 2 jaar te doneren aan Greenpeace (met accountant-verklaring), is meteen goede PR voor de producent, want `groen `is in. kom op dit is toch zinloos allemaal wat die goser uit kraamt presies wat diederik zegt kom eens met een goed verhaal en marteriaal!! en niet van dat slappe GELUL daar word ik ZO moe van......
|
|
|
piede
|
Jemig man Daan, heb je die filmpjes op youtube van Wimt niet gezien? Er zitten best stukken knap denkwerk tussen. Ik geloof niet dat jij daar met je verstand op zou kunnen komen, ik niet iig.
Daarom heb ik respect voor zijn ding, en trouwens, als je niet open staat voor nieuwe ideen, dan ga je achteruit. Want iedereen weet, stilstand is achteruitgang.
Dus als je dit niet wil lezen, je kunt van te voren zien dat het topic geopend is door Wimt, open hem dan niet. Dan is er van beide kanten ook geen ergenis.
|
|
|
|
Silver Surfer
|
Ik wacht nog op het 0 kitesysteem door WIMT!!
|
|
|
marc010
|
Ik heb wim z n kiteshow een beetje bekenen>... Je lacht je lul uit je broek jongejonge..........wat een vent
Geen kite in de lucht gezien. Wel een hoop knoopjes en lijnen.Tubes met een flinke bos toming >>>Er is maar een lijntje, heel simpel dus>>>
Als deze zak ook maar een van zijn creaties verkoopt, krijgt hij echt met mij te maken.. En dan die tekst van hem. Ga toch fietse man!!! PM maar als je er iets van merkt.
Breng andere niet in gevaar met je shit Zak Hooi dat gij zeit!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey wimt, een octrooi is niet zo duur als je denkt, namelijk 0 euro voor het vooronderzoek* en dan een euro of 90 voor de indiening van een NL octrooi. Als je dan binnen een paar maanden vindt dat je internationaal gaat, moet je een nieuwheidsonderoek laten doen en dat kost je ca 750 euro. Dan moet je voor het eind van het eerste jaar besluiten om internationaal te gaan, via de PCT, kost je ca. 2500 maar daar krijg je 750 van terug (nl de kosten van dat onderzoek). Die fase duurt maximaal 18 maanden, en dan moet je aan de bak, voor inderdaad al gauw 20k€. In die tweeeneenhalf jaar voordat het dus echt geld gaat kosten moet je toch al wel weten of je het ooit terugverdient of niet. In dit scenario moet je wel je eigen teksten en tekeningen maken. * bel maar met www.octrooicentrum.nl, iedere nederlander heeft recht op één gratis advies, en dat kan mooi je vooronderzoek zijn. Ik vraag me overigens af of het werkt, maar het idee lijkt zinvol, immers een vliegtuigvleugel kan je ook in alle vormen zetten afhankelijk van snelheid etc. En wedstrijdzeilers trimmen zich ook ongans om nog harder te gaan (dan andere zeilers).
|
|
|
Anton
|
He guys! we kenne allemaal wel commentaar hebbe op wimt, maar laat hem lekker zijn gang gaan. Hij gaat tenminste wel varen wanneer de meesten het te koud vinden, of te hard vinden waaien!!
|
|
|
Jolien.
|
jongens,, het is WIMT, neem hm gewoon niet serieus meer! heb je gelijk een hele last minder
|
|
|
Coen2000
|
He guys! we kenne allemaal wel commentaar hebbe op wimt, maar laat hem lekker zijn gang gaan. Hij gaat tenminste wel varen wanneer de meesten het te koud vinden, of te hard vinden waaien!!
dat moet hij allemaal weten, alleen kom dan niet met die grote (her) ontdekkingen het forum verbibsen
|
|
|
Jan-Willem
|
haha,
wimt heeft vrienden en vijanden...mooi om te lezen zeg... het is wel een heel theoretisch verhaal... maar als het zou werken waarom zit wimt dan nog niet op R&D bij naish?? dat komt omdat ie te lui is om te werken, zegt ie zelf tenminste... suceces met je ontdekkingen wimt! wie weet kom je nog ergens in een ontwikkelingsteam dan zal het wel vanuit je luie stoel moeten want anders wordt het niks denk!!
|
|
|
rikdekker
|
Jongens Jongens...laat wimt toch lekker beunen man! hij heeft er lol in, en dan ist toch goed.. en misschien vind ie zelfs nog wel eens iets uit dat ooit op de markt komt..wie niet waagt wie niet wint toch? Wimt , Beunse en hoop dat er kites ontwikkeld worden met jou ontdekkingen.
|
|
|
diederik
|
Ik heb wim z n kiteshow een beetje bekenen>... Je lacht je lul uit je broek jongejonge..........wat een vent
Geen kite in de lucht gezien. Wel een hoop knoopjes en lijnen.Tubes met een flinke bos toming >>>Er is maar een lijntje, heel simpel dus>>>
Als deze zak ook maar een van zijn creaties verkoopt, krijgt hij echt met mij te maken.. En dan die tekst van hem. Ga toch fietse man!!! PM maar als je er iets van merkt.
Breng andere niet in gevaar met je shit Zak Hooi dat gij zeit!
Denk niet dat dit forum is voor jou soort uitlaten...denk dat je zelf een nerdje bent die het wel aandurft om iemand vanachter jevierkante oog en beschermende hokje bij zn paps en mams uit te schelden...moet je in iemand zn gezicht doen ipv vanachter je pc....
|
|
|
Dangerfield
|
waar is Wimt heen? normaal is 50% van alle posts in zij eigen topic van hem, nu is ie spoorloos. eerste openingspost van wimt die ik trouwens met interesse heb gelezen. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
keessie
|
Het veranderen van een heel profiel is op 2 manieren al wel een beetje toegepast. De RRD's met een rits konden niet het profiel veranderen maar wel de aanstroomhoek, waardoor het centrale gedeelte van de kite, het gedeelte dat de meeste wind vangt, platter op de wind kwam te liggen.
De Slingshot machine heeft van die flaps. Wannneer meer spanning op de TE komt staan deze flaps naar beneden gericht waardoor ze meer lift maar ook meer drag veroorzaken. Eigenlijk is dat dus al wel variabele ribkromming, al gebeurd het alleen op de laatste 30%. Ideaal zou zijn wanneer de eerste 30 procent gewijzigd kon worden. Dat stuk is veel bepalender voor de hoeveelheid lift die een kite levert.
Tot zover mijn hopelijk toegevoegde waarde
gr Kees
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Grappig man! Iemand die allerlei aparte dingen probeert...en dat ook nog laat filmen alsof hij op Discovery is! Ik snap ieg geen hout van die lijnen enzo...ben benieuwd hoe het vliegt! Geweldig! Laat die man lekker! Als je het zo'n onzin vind, hoef je hem nog niet compleet voorrot te schelden toch!
Alleen die laatste alinia vind ik nergens opslaan...als je dan denkt een goed idee te hebben, doe er dan ook wat mee....en leg het niet bij anderen...
|
|
|