kitesurfen gedaan op brouwers?

Nicolas

Antwoord #50 Februari 25, 2007, 18:25:25
edit2Rapporteer  
Waarom mogen ze daar wel windsurfen en niet kitesurfen (noordelijk van de Kous)? http://home.planet.nl/~hoff0273/NKV/brouwersdam.html

jarie
Gast
Antwoord #51 Februari 25, 2007, 19:28:39
edit2Rapporteer  
, want ik ken ook heel veel hardwerkende agenten diie regelmatig gevaarlijke klussen doen om ons veilig te houden hoor.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dan mag je hem een pilsje van me aanbieden.

Want die tyfeshonden die hier rondlopen proberen alleen mensen zoals jij en ik het leven zuur te maken.
En zonder vuile handen onze belastingcenten opstrijken

klootzakken
Alferink

Antwoord #52 Februari 25, 2007, 19:33:53
edit2Rapporteer  
, want ik ken ook heel veel hardwerkende agenten diie regelmatig gevaarlijke klussen doen om ons veilig te houden hoor.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dan mag je hem een pilsje van me aanbieden.

Want die tyfeshonden die hier rondlopen proberen alleen mensen zoals jij en ik het leven zuur te maken.
En zonder vuile handen onze belastingcenten opstrijken

klootzakken

Kijk dit vind ik dan weer jammer van dat 'anonieme' (ip is bekend) reageren... Als je zulke dingen zegt maak je dan bekend...

Waarom mogen ze daar wel windsurfen en niet kitesurfen (noordelijk van de Kous)? http://home.planet.nl/~hoff0273/NKV/brouwersdam.html

Kitesurfen moet een ontheffing voor gelden, voor windsurfen niet.
Nicolas

Antwoord #53 Februari 25, 2007, 21:05:49
edit2Rapporteer  
pff jammer. 
lansing

Geen avatar

Antwoord #54 Februari 26, 2007, 04:57:42
edit2Rapporteer  
Het hoeft allamaal niet zo moeilijk:

1. Buiten het standseizoen: gewoon lekker overal varen op de Brouwersdam, je bent niemand tot last en er is een relaxte sfeer tussen sporters en wandelaars.

Heel juist, maar ik was zoals ik al zei, volledig alleen bezig, NIEMAND op het strand EN NIEMAND op het water, enkel mijn vriendin die op het strand zat mee te kijken... en TOCH werd ik eraf gehaald door die flik... dus 'overal' varen zit er al niet meer in... ach ja we zien wel, het is zoals je zegt, als iedereen zich normaal gedraagd en niet gevaarlijk voor andere mensen gaat doen, En niets vernielen of vervuilen, zijn we al een hele stap verder..kunnen ze ons al niks meer maken.
hOe hA HeNniE

Antwoord #55 Februari 26, 2007, 05:05:01
edit2Rapporteer  
hoe het ook zij, ik houd m'n vingers gekruist voor een van de mooiste spots van nl......
een beetje nostalgisch, maar de b'dam is de enige plek in nederland waar zowel verschillende recreanten samenkomen en samen een te gekke tijd hebben.
ik heb plezier op de dam gehad met:
windsurfers
golfsurfers (lange dijk)
kayakkers
zeehondjes
zeilboten
wandelaars
buggyers
zelfs met duitsers schater

echt n heerlijke spot....en het mooiste (beetje offtopic): op de hele dam vind je 's avonds geen troep op de grond, iedereen ruimt z'n troep op: waar kom je dat nou nog tegen?

I rest my case, dat moest ik even kwijt!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.