KappuhH
|
Helaas kan ik vant weekend niet. Hoop er woensdag wel bij te zijn.
Johan, heb je een 17m Zephyr gekocht?
|
|
|
Idefixe
|
vandaag sla ik over, morgen Mirns en woensdag wordt zoals het er nu uitziet "thuis knallen op het bovenwater " ( Noordwest )
|
|
|
|
[Pepper]
|
Johan, heb je een 17m Zephyr gekocht?
Yep!!
|
|
|
isomis
|
ik zie gewoon 8m/s a 10m/s op ijmuiden, ga naar zee.
|
|
|
Idefixe
|
ik zie gewoon 8m/s a 10m/s op ijmuiden, ga naar zee.
IJmuiden kop vd pier: De windsnelheid 10m. op 27 maart 2010, 13:00 uur is 8.6 m/s De windstoot op 27 maart 2010, 13:00 uur is 10.5 m/sDa's dus op 16 knp op de kop vd pier. Aan het strand wsch iets van 14 knp: ga ik dus niet voor rijden...
|
|
|
Henning
|
Heeft er morgen iemand nog een plaatsje vanuit lelystad?
|
|
|
Marko
|
Wat denken jullie van zondag?? op windfinder staat onder super forcast 18-21 kn de gehele dag...
Mirns of workum?? Of gaat het wel echt waaien??
|
|
|
Idefixe
|
Heeft er morgen iemand nog een plaatsje vanuit lelystad?
Je hebt een PB tje Wat denken jullie van zondag?? op windfinder staat onder super forcast 18-21 kn de gehele dag... Mirns of workum?? Of gaat het wel echt waaien??
wat denk je zelf? Windguru : 17 tot 19 knts Windfinder: 18 tot 19 knts KNMI :De wind is zuidwest, zwak tot matig, rond kracht 3, neemt overdag toe naar matig, kracht 4, aan zee en op het IJsselmeer staat dan een vrij krachtig of krachtige westenwind, 5 tot 6 Bft. Uitgifte: 27/03/2010 15.05 uur LT D'r is dus een klein kansje dat er genoeg wind staat om lekker heen en weer te cruisen.
|
|
|
Marko
|
whaha morgen gaan we los gasten haha tom waar ga jij heen mirns of workum??
|
|
|
Idefixe
|
ikkie doe Mirns en ik ben bang dat ik niet de enige ben:
uit de telegraaf:
Duitse paasdrukte komt vroeg op gang
AMSTERDAM - Het is op de A58 richting Zeeuwse kust bijzonder druk. De Duitsers hebben vakantie en trekken naar de Zeeuwse stranden.
Onze oosterburen hebben twee weken vrij. Volgens de KLPD is de stroom Duitse auto's, afgeladen vol en veelal met aangekoppelde caravan, veel vroeger dan anderen jaren op pad gegaan.
|
|
|
|
|
Goonie
|
Ich habe einen Keezegewehr gekauft und ich komme auch zum Mirns. Whahahahaha.....
ein zwei polizei... drei vier die dutser komt net fier...
|
|
|
|
Arnold
|
ik ben er morgen ook weer, vanmorgen was goed te doen trouwens, geen knetterharde wind maar toch 2 uurtjes lekker kunnen varen en toen was de wind op.
|
|
|
Marko
|
oke morgen met zijn 3en ook naar mirns weet nog wel meer die komen, maar er gaan er ook bijzonder veel naar workum
|
|
|
|
Marko
|
Presies dus duimen vannacht mensen
|
|
|
Henning
|
Super Tom, tot morgen!
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga morgen maar weer eens m'n wetsuit proberen. ( neem voor de zekerheid m'n droogpak ook maar mee )
|
|
|
Kevin
|
Vorige week in me wetsuit 5/3 zonderschoentjes en handschoentjes gevaren tom was prima te doen dus gewoon weer wetsuit weer
|
|
|
Marko
|
Nou je wilt niet weten hoe gespierd tom afgelopen zondag was.. wat een buffel
|
|
|
|