Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Gewoon met wetsuit joh, ik vaar al enkele weken met een wetsuit. Dan niet op Mirns maar het zal zoveel kouder niet zijn. Mijn Enforcer staat al in de talk
|
|
|
[Pepper]
|
Die bak wind die voor woensdag was voorspeld is trouwens nagenoeg opgelost in het niets....
|
|
|
Idefixe
|
binnenwater begint al weer aardig op te warmen. je kunt overigens goed zien dat ze @ muiderberg behoorlijk in hun pak staan te piesen......
|
|
|
Marko
|
Tom ga je morgen ook bezig met de uitgehaakte shit? kunnen we samen vaak hard vallen... Ik zit nu filmpjes te kijken
|
|
|
Kevin
|
Haha idd smeerlappen daar bij muiderberg Maar lekker wetsuit doen tom en dan lekker die raileys bijwerken en stiekum kijken of je hem into blind kan landen mag je hem de volgende keer effe showen haha
|
|
|
|
Idefixe
|
Tom ga je morgen ook bezig met het uitgehaakte shit? kunnen we samen vaak hard vallen... ik land ze allemaal hoor
|
|
|
Marko
|
haha nou vaak schiet mijn board uit bij een raley dus hoop dat die morgen blijft zitten.. En als die uit valt ja dan ga je hard .. Ach wie niet oefend zou het ook nooit kunnen. Gewoon achterin een rustig plekje opzoeken en daar wat oefenen dan heeft niemand last van mij.
|
|
|
Idefixe
|
pfff : opzouten "achterin" daar ben ikkie morgen al bezig . ( en ikkie heb veel ruimte nodig )
|
|
|
Marko
|
pfff : opzouten "achterin" daar ben ikkie morgen al bezig . ( en ikkie heb veel ruimte nodig ) Haha gelukkig is mirns groot genoeg het is wel een mooie wind om dingen te oefenen.. Niet te hard maar wel goede lift
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zijn er ook gasten die maandag ook kunnen?
|
|
|
Kevin
|
Als jij voor wind zorgt HJ dan ben ik er maandag bij
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
WTF.... zijn de voorspellingen nu alweer veranderd !!!!! Morgen en maandag zou de wind van de partij zijn.....toch?
|
|
|
Marko
|
nee hoor dikke 20-21 kn
|
|
|
Vinni
|
Vanochtend prima gevaren op Mirns! Eerst met de 15, echt mega gepowerd, daarna de 11 nog ff gepakt. En nu kom ik net terug van een kleine sessie op Horst, voor het eerst in wetsuit en het beviel me prima! Wel weer ff wennen zo'n strak pak haha. Maar niet koud gehad dus het droogpak gaat wss weer de kast in
|
|
|
Kevin
|
En dan bel je mij ook niet effe op vinni ik was mee gegaan naar horst man was het nog wat??
|
|
|
Vinni
|
Whaha, horst was eigenlijk niks meer hoor dus je hebt niets gemist! Volgende keer doe ik ff een belletje! Of zoals ze in België zeggen, we beffen! (bellen en faxen )
|
|
|
|
Vinni
|
Haha ja gaat hard nu! Maar er zitten volgens mij 2 dubbele dagen tussen. Als ik op 2 spots ben geweest op 1 dag maak ik daar een aparte dag voor aan omdat je geen 2 spots kan invullen. Aan de slag dus Kevin!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Kevin.... Ik zie dat maandag weer helemaal ingekakt is :-(
|
|
|
KappuhH
|
Johan, heb je een 17m Zephyr gekocht?
Yep!! Wow tof! Dus als komende goede vrijdag de wind te weinig is (zowel in de lucht als in de band ) dan zorg jij voor een kite? Volgens mij zijn er trouwens betere kites voor ligthwind (kuchzeekokuch)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waarom waait het nog niet !!!!!!
|
|
|
[Pepper]
|
Wow tof! Dus als komende goede vrijdag de wind te weinig is (zowel in de lucht als in de band ) dan zorg jij voor een kite? Goed plan. Gaat gewoon een goede vrijdag traditie worden. Maar dan ook dezelfde temperatuur als vorig jaar!! Zal de ANWB vast bellen dat we er aan komen....
|
|
|