|
¦Tim¦
|
omg die was funnie ik denk dat het dit weekend echt suer gaat worden heb er vertrouwen in zegmaar
|
|
|
Mark-Fizzer
|
TUURLIJK waait het. Als het blijft waaien, zet ik een tentje op... ;-)
|
|
|
fransie
|
gasten ik hoop het voor jullie ik ga weekie boarden in oostenrijk!!!
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ben er in ieder geval vrijdag bij (als Hans me nog steeds wil rijden) , het weekend moet ook wel gaan lukken hoop ik (als er nu al vrijwilligers zijn om me te rijden zaterdag of zondag ) Hopen dat de wind goed blijft! Rij jij ook vrijdag met Hans mee Mark?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Heb wel een eigen auto maar vind het wel gezellig in die grote bussie. Net of we iedere keer op vakantie gaan Whahaha. Kijk wel ff. Lijkt me wel erg fijn om een keer zo dicht tegen je aan te zitten
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik hoor het al, wordt weer gezellig (grinnik_kitesmiley) een nieuwe CRX?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
JESSSSSSS een hele verse voor Markie!!!!
Komt helemaal goed vrijdag!!!
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga ook heel hard mn best doen om zaterdag of zondag op het Autostrand te zijn!
Wil toch minstens 1x kunnen zeggen dat ik echt heb gebikkeld in 8 graden koud water!!
En ik wil natuurlijk mn vrijdag op te halen 2005 Jaime Pro gaan proberen!! Toch wat beter dan mn huidige Cabrinha Prankster van 150 cm.! :-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
1 keer???????? ik heb gvd permanente ijsballen van dat koude water whahahaha ;-)
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Mark - Beun en Emiel, (grinnik_kitesmiley) Waar gaan jullie vrijdag naar toe... Zoals het er nu uitziet draait ie naar noordwest.. Wordt het Andijk of hebben jullie andere plannen.. Groet Theo.. (kiss_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Teigetje,
We kijken morgenochtend wel ff wat het doet. Noordwest. Hmm Wijk aan zee is ook wel weer eens leuk. Zout water happen...
Morgenochtend post ik wel waar we heen gaan, ok.
|
|
|
Micky
|
Teigetje,
We kijken morgenochtend wel ff wat het doet. Noordwest. Hmm Wijk aan zee is ook wel weer eens leuk. Zout water happen...
Morgenochtend post ik wel waar we heen gaan, ok.
Dan rij je net zo goed ff door naar de autoplaya... is met N-W ook top. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
je wil wel heel graag dat ik om he, doffertje... Ik laat je nog lekker wachten ;-)
|
|
|
GetHigh
|
Zijn er ook mensen die zondag vroeg willen gaan naar schellinkhout. Wind lijkt zondag ook goed. Kan helaas alleen 's ochtends, maar wil mijn nieuwe jaime pro M toch echt effe uitlaten.
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Gaan er morgen nog mensen schevingenen of rijden langs zoetermeer(A) en dan een andre spot en evt plekje over hebben?
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Als het morgen Noord-Noordwest is ben ik om 16.45 op Muiderberg. Ff de feul laten branden.
|
|
|
Veertje
|
Vrijdagmiddag lijkt mij IJmuiden wel oké. In ieder geval meer kans op wind dan Andijk. In de middag misschien nog leuke golven. Denk er tussen 2 en 3 te zijn. Of gaan jullie met NW ook naar Wijk?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
denk dat het morgen schellinkhout word de wind gaat pas na 4 uur naar noordwest ben al op schell een uur of 12 /12:30 en met dat draaien naar noordwest ze zitten er al de hele week naast zie jullie morgen wel met tompoesen (hangloose_kitesmiley)
|
|
|