zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer goed op schellinkhout het waaide zeker een knoopje of 25 en het was gezellig druk ,de wind trok in de middag lekker aan ,zodat er nog goed geprongen kon worden ..later werd het wel weer wat minder. de komende dagen even rust (en werken ) en voor het weekend ziet het er weer goed uit ..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
jammer dat ie al snel inkakte om een uurtje of 4, nadat ik m'n 12 had ingeruild voor m'n 8. Je bent trouwens lekker aan het loopen geslagen Zwafra, moet ik zeggen! nu ff 2 rustdagen, do en vr hopelijk weer aan de bak!
|
|
|
WendyH
|
Wij zijn ook weer terug in het land...
Hoop hier wat te kunnen toepassen van wat ik afgelopen weekjes heb geleerd....
Hopelijk dat het weekend er goed uit blijft zien
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
jammer dat ie al snel inkakte om een uurtje of 4, nadat ik m'n 12 had ingeruild voor m'n 8.
tsja hoe ken je dan ok een acht gaan varen Heb tot 5 uur doorgevaren met me 10 en had niet het idee dat ie inkakte.
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
he zwafra jij vaart toch met een nemesis 08 nu zag ik je zondag aan een nemesis 09 hangen welke vind je lekkerder varen zit er veel verschil tussen of valt het wel mee
|
|
|
zwafra
|
Ja ,Ik heb zondag even aan de Nemesis 2009 (10 mtr) gehangen ,maar ik kon niet echt veel verschil ontdekken ,misschien dat hij (nog) iets sneller stuurt ...maar hij trekt je net zo hoog als de 2008..hij ziet er mooier uit ..maar dat is dan ook ,,
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je bent trouwens lekker aan het loopen geslagen Zwafra, En dat op jouw leeftijd Frank doe je wel voorzichtig !
|
|
|
zwafra
|
Je bent trouwens lekker aan het loopen geslagen Zwafra, En dat op jouw leeftijd Frank doe je wel voorzichtig ! @flyingtrunkie..Het is niet zo moeilijk ,je moet het gewoon eens proberen .. @ Richard ....bijna 48..maar altijd Safety First ..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Je bent trouwens lekker aan het loopen geslagen Zwafra, En dat op jouw leeftijd Frank doe je wel voorzichtig ! @flyingtrunkie..Het is niet zo moeilijk ,je moet het gewoon eens proberen .. @ Richard ....bijna 48..maar altijd Safety First .. Ik denk dat ik do. maar eens de kiteloop backroll ga proberen, als ik genoeg moed verzameld heb.... Dat heet toch een F16?? . Dat moet volgens mij net zo iets zijn als op de plee zitten: draaien en doortrekken!!!
|
|
|
zwafra
|
Ja zoiets ...En zeker dat laatste (doortrekken) niet vergeten anders doet het pijn .. de eerste paar keer is moeilijks ,een keer goed gesprongen dan is hij niet zo moeilijk meer..
|
|
|
roeb
Gast
|
Ingehaakt is het de kiteloop backroll, uitgehaakt is het de F16, rocken dus
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ingehaakt is het de kiteloop backroll, uitgehaakt is het de F16, rocken dus ik doe eerst wel ff ingehaakte plee....
|
|
|
Teigetje
|
Ik denk dat ik do. maar eens de kiteloop backroll ga proberen, als ik genoeg moed verzameld heb... Marco prbeer jij eerst maar eens normaal te springen en te landen dat ziet er nl nogal ongecontroleerd uit. En probeer dan gelijk die Flysurfer in de lucht te houden..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik denk dat ik do. maar eens de kiteloop backroll ga proberen, als ik genoeg moed verzameld heb... Marco prbeer jij eerst maar eens normaal te springen en te landen dat ziet er nl nogal ongecontroleerd uit. En probeer dan gelijk die Flysurfer in de lucht te houden.. normaal doen is in het gewone leven al moeilijk voor me hoor.....
|
|
|
Teigetje
|
Sie je wel Ik wist het wel hoor, ouwe geitebreier, jij woont toch in reigersdaal en nu naar je bed, anders ben je moregen weer niet te genieten.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen nog wind op schell????,kan ik mijn nieuwe bandidossen testen . Ziet er magertjes uit qua woei
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Sie je wel Ik wist het wel hoor, ouwe geitebreier, jij woont toch in reigersdaal en nu naar je bed, anders ben je moregen weer niet te genieten. ah, ken ik je daar van!
|
|
|
360
|
@Laurens heb je geen zin om vandaag (22okt) naar Wijk te gaan? if not dan kan ik ook naar SCHELL komen. Ik wil die nieuwe BANDIDOSSEN (kitehigh_kitesmiley)van je wel eens zien. groet heiko
|
|
|
@LaurenS
|
Ik heb het gevoel dat er een griepje aan zit te komen.Ik ga dus ff niet het water op denk.Ik rij sowieso ff naar schell zometeen,al is het alleen maar om slabteouwehoeren
|
|
|
360
|
@Laurens
dan kom ik zo ook even naar Schell
latert
|
|
|
kitesurf kevin
|
donderdag 23ste nog mensen in Schell. ik nl wel even weer mijn botten strekken en knallen met mun cabrinha nog meer mensjes die dag (14:00 ben ik er hoop ik ;p
|
|
|
Gerard
Gast
|
@ HP Backroll Beun: pb'tje!
|
|
|
zwafra
|
Donderdag ziet er weer goed uit ,ik moet eerst even werken ben er vanaf een uurtje of 15.00.. Ik moet er nog even van genieten ,want de klok gaat van het weekend weer een uurtje terug dan is het niet meer de moeite om na het werk nog even te gaan kiten.. :'(
|
|
|
Retard
|
Wie gaat er morgen even op Schellinkhout kijken ??
Gr Ric
|
|
|