audi
|
ik ben hier om een uur of 2
|
|
|
henkw
|
Hoi Audi,
Ik wil ook wel die kant op gaan, ik kom uit heerhugowaard. zullen we samen rijden??
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Moet eerst ff wat anders doen maar ik probeer daar ook rond half drie te zijn.
|
|
|
audi
|
samen gaat niet ben al onderweg als je van heerhugowaard naar avenhorn rijd over de brake rij je er zo tegen aan. dus even om rijden door grosthuizen en dan is het bij een boerderij die heel dicht op de weg staat. wij zullen er dan wel al zijn
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zou samen met teiger richting avenhoorn gaan. Had me al helemaal warm aangekleed, toen ik naar mijn vinger keek die blauw zag en ik zat binnen. Besloot toen maar om thuis te blijven K...t vinger Teiger is nu dus alleen richting avenhoorn Was het wat vanmiddag Theo ???
|
|
|
onderaqua
|
Er wordt nu gesneeuwkite in de Purmer op een weiland aan de Oosterweg. Ook op het Markermeer thv Edam. Wind is te doen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was het wat vanmiddag Theo Ben effe wezen kijken, beetje kitjes oppakken en de lucht in werpen, de mannen waren lekker bezig. Ben zelf niet gegaan had alleen me 7 mee en die was voor het mooie te klein en wilde me rug nog even sparen. Misschien woensdag dan ben ik vrij, effe kijken of het op het breekland (dat nieuwe industrieterrein) ook kan, de wegen liggen daar wel maar wordt nog niet gebouwd.
|
|
|
@LaurenS
|
Theo,ik ben woensdag ook vrij.Bij wind kunnen we missch wat afspreken.Neem ik erwtensoep mee
|
|
|
|
360
|
Peter, zullen we morgen op het Museumplein even een sessie doen? Sneeuw genoeg
|
|
|
Idefixe
|
Peter, zullen we morgen op het Museumplein even een sessie doen? Sneeuw genoeg het zou wel een gruwelijke stunt zijn
|
|
|
audi
|
was helemaal top vandaag lekker weer even snowkiten eerst alleen maar later kwamen er nog meer bij. alleen mijn camera was vast gevroren dus heb ik geen foto's of film. morgen middag ga ik weer als ik dan niet te stijf ben. want landen na een backrol is nog niet mijn sterkste kant
|
|
|
audi
|
binnen de rode lijnen mag overal gesnowkite worden alleen niet op het blauwe stuk de is pas ingezaait dus daar mogen we niet komen als je van plan bent hier te kite even een pb sturen
|
|
|
|
WendyH
|
Was super, gisteren De wind mag van mij nog even aanhouden ;-)
|
|
|
|
Giertje
|
Snowkiten op het Zwet. Hoi, de Gier heeft misschien afgelopen zondag een lijn van een kite door geschaatst op het Zwet. Ik wil graag deze lijn vergoeden . Wil de kiter kontact met me op neme via kitehigh. vermeld wel even met welke kite jij en je vriend aan het kiten waren. stuur even je bankrekeningnummer dan maak ik het bedrag over sorry man.
|
|
|
TBK
|
Snowkiten op het Zwet. Hoi, de Gier heeft misschien afgelopen zondag een lijn van een kite door geschaatst op het Zwet. Ik wil graag deze lijn vergoeden . Wil de kiter kontact met me op neme via kitehigh. vermeld wel even met welke kite jij en je vriend aan het kiten waren. stuur even je bankrekeningnummer dan maak ik het bedrag over sorry man. Snowkite-terrorist !
|
|
|
|
TBK
|
maar wel netjes dat dit wordt gemeld en wordt opgelost
Daar heb je helemaal gelijk in !
|
|
|
Idefixe
|
Snowkiten op het Zwet. Hoi, de Gier heeft misschien afgelopen zondag een lijn van een kite door geschaatst op het Zwet. Ik wil graag deze lijn vergoeden . Wil de kiter kontact met me op neme via kitehigh. vermeld wel even met welke kite jij en je vriend aan het kiten waren. stuur even je bankrekeningnummer dan maak ik het bedrag over sorry man. Dat siert de mens ( ik ben zo vrij geweest om 'm ff door te kicken naar hanglos )
|
|
|
Langbeest
|
Kijk zo kan het ook
|
|
|
pimpoldi
|
hier word je tog vrolijk van!