To
|
He autist, je hoeft niet elke video 30 keer te posten hoor
|
|
|
FlyingHigh
|
Fijne vakantie John! Hoop dat je lekker pak sneeuw daar vindt..Wel daar laten dan hè, ben er hier wel klaar mee.
|
|
|
@LaurenS
|
Later dan verwacht keren we huiswaarts uit Oostenrijk. Kitty is gecrashed in het snowpark... Gecompliceerde armbreuk met de nodige pennen en schroeven als gevolg. Na drie dagen ziekenhuis weer naar huis.De sneeuw houd niet over maar er ligt genoeg.....Tijd dat er een pak gaat vallen!!!
|
|
|
TBK
|
Dat zijn geen leuke berichten Peter, hopelijk hersteld haar arm weer voor de volle 100% en kan ze weer volop van de sport genieten. Van harte beterschap Kitty !
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Balen zeg Peter, hopelijk geneest het allemaal goed.
Weekend ziet er goed uit qua wind, Edam of Enkhuizen al wordt het wel echt koud dus twijfel of ik ga.
|
|
|
mocem
|
het word wederom niet warm dit weekend. Ik ga denk wel varen. Heb vandaag me Trac 5 binnen gehad. Gisteravond toevallig me Pro-X verkocht. hoefde maar 50 eu bij te leggen voor de trax die in de winkel 250 euro duurder was.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nice , eindelijk van dat logge zware board af haha je zal er nu heel anders/beter door gaan varen denk ik !
|
|
|
mocem
|
idd. deze gaat ook een stukkie beter door de chop. Me knietjes zullen dat ook zeer erg gaan waarderen. Heb er de laatste tijd wel last van.
|
|
|
ricadelic
|
Nog mensen richting Enkhuizen aanstaande zondag? Met oost toch de beste spot dacht ik zo.
|
|
|
TBK
|
Ik ga morgenochtend richting Medemblik of Enkhuizen, nog meer badgasten die kant op ? Al is het bokkoud, ik moet ff varen ! Thuis zitten te azijnzeiken kan je je hele leven nog !
|
|
|
Tim_GTS5
|
Medemblik is er natuurlijk ook nog ja ga het liefst daarheen, kijk het ff aan heb ook wel even zin maar ga niet vroeg in de ochtend dan is het ook nog kouder.
|
|
|
Langbeest
|
Tim je begint een beetje een softy te worden
|
|
|
Tim_GTS5
|
Voel me ook niet al te best met een half afgemaakte wortelkanaalbehandeling en een lange werkweek vroeg opstaan jaaaa !!!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen denk ik enkhuizen, medemblik komt ie iets over andijk heen en ik denk dus ook vlagerig, wel koud maar kom sowieso ff kijken. Mocht 't echt te koud zijn dan snel weer naar huis
|
|
|
|
rikjonker
|
Iemand al op enkhuizen geweest? Waait het al een beetje? Gebruik die smartphone jongens, kan een hoop onnodige kilometers schelen
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Volgens Windguru is het vanmiddag net iets warmer als morgenmiddag. Ik zou rond 13.30 in Schellinkhout of Enkhuizen willen varen. Schelinkhout zou goed zijn vanaf ZO of zuidelijker, halen we dat? En weet iemand of je in Enkhuizen ook ver kunt gaan en nog steeds staan? (wel zo lekker bij deze termperaturen)
|
|
|
TBK
|
Sterkte Kitty en Tim. Wil heel graag varen dit weekend, maar weet nog niet of ik ga in die kou Kou is een emotie, dat moet je loslaten Sander ! Krijg je het vanzelf warm.
|
|
|
mocem
|
de wind is goed op de houtribdijk minimaal 23 knts. Ik wacht het nog een paar uur af. 0,1 graad vind ik te koud.
|
|
|
@LaurenS
|
de wind is goed op de houtribdijk minimaal 23 knts. Ik wacht het nog een paar uur af. 0,1 graad vind ik te koud.
Mijn idee,ik skip sowieso.Zit in de verpleging
|
|
|