rsnn
|
hier nog een beginner Laura, met welke wind en wat voor kite ga je het water op? voor mij een uur rijden naar schellie, en nam de gok maar niet dit weekend met de turbo wind die ik op windguru zag
Een uur rijden naar Schel? Moet je heel toevallig ook uit Den Helder komen ?
|
|
|
GetHigh
|
Gisteravond toch nog heerlijke sessie gehad met de 15m op muiderberg met gemiddeld 11-14 knoopies. Sorry boudewijn...
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Argh, moet ook zo'n kite kopen maar heb t geld ervoor niet. Deze zomer ga ik niet op vakantie dus mss lukt t om de grote uitgave aan mezelf te verantwoorden dit jaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yorim
Logs: 0 | 4 uur
|
In Andijk kans op een licht buitje, we krijgen hier geen noodweer en rond 2 uur schijnt het lekker te gaan waaien.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er goed uit qua wind bij andijk,onweer lijkt ver weg...wel oppassuh
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Ik heb hem 2 weken geleden geleerd;) Volgens mij is de truc om je bar niet te hard naar achter te trekken en gelijkmatig door te trekken door de loop heen. En omdat je hem langzaam loopt is de pull niet hard. Succes Haring Happert;) En probeer je kite heel te houden!
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Rich, wat raad jij mij aan qua maten kites om mee te nemen naar El Gouna eind augustus, begin september ? Mijn 10 neem ik sowieso mee, maar vraag me af of een 7 meenemen zin heeft of dat ik beter nog een 12 bij kan kopen en die meenemen, of alle 3 ?
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Geen 7m, maar wel n maatje Imodium...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik heb hem 2 weken geleden geleerd;) Volgens mij is de truc om je bar niet te hard naar achter te trekken en gelijkmatig door te trekken door de loop heen. En omdat je hem langzaam loopt is de pull niet hard. Succes Haring Happert;) En probeer je kite heel te houden!
Juist wel hard trekken dan wordt de loop kleiner en wordt je niet keihard downwind getrokken, je kite staat dan meer boven je
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik heb al een 7, maar wil er eigenlijk sowieso een 12 bij, dus moet dat dan maar doen denk ik. Vind het zonde van de ruimte en het gewicht om ook een 7 mee te nemen (die heb ik al), terwijl ik die toch niet ga gebruiken, vandaar. Wanneer ga je de loop proberen ?
|
|
|
@LaurenS
|
Juist wel hard trekken dan wordt de loop kleiner en wordt je niet keihard downwind getrokken, je kite staat dan meer boven je Ja dacht al,heb ik iets gemist? of probeert littleman,onze haring Richard af te straffen
|
|
|
the littleman
|
Nee hoor probeer hem niet te straffen. Maar ik trek hem langzaam door en dat gaat bij prima, misschien omdat mijn kite snel is?
|
|
|