Waterragger
Geen avatar
|
Toevallig nog mensen die morgen naar Schellie gaan? De voorspellingen zien er niet uit alsof het gaat waaien, of kijk ik helemaal op de verkeerde plek?
|
|
|
japo
Geen avatar
|
zo naar schellinkhout..vlgs 10 min waarneming staat er goede wind. kijken of wetsuit nog volstaat.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Te zuid voor wijk,ga zo ff op schell kijken
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Wel hele mooie ceane golven op Wijk nu zeg!! Mooie schansjes
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Werk helaas, ga het morgen proberen! Nog meer mensen die vroeg gaan? Anders moet ik mijn kite zelf oplaten
|
|
|
Menno82
|
Iemand mijn Trapeze vandaag gevonden op Schellinkhout? Hij ligt op het bankje. wind was TOP!! alleen wel een beetje koud. Misschien de jongens uit Utrecht?
|
|
|
|
Menno82
|
Wij hadden het er op de terugweg over, toch maar handschoenen en mutsje aanschaffen En 2 van de 3 sokken.
|
|
|
japo
Geen avatar
|
was heerlijk op schellinkhout en wat een rust. Maar na een kleine twee uur kwam de kou ook bij mij door de handschoenen heen. maar lekker kunnen varen zo.
|
|
|
Menno82
|
Hi Japo, ook geen Harnas gezien/gevonden?
|
|
|
@LaurenS
|
Jaja , de diehards waren er weer , he Ries, geen excuses over gevoelige darmpjes of werkgerelateerde zaken.. was wel chill aan de handjes.. voor de rest lekker nat ;-)
|
|
|
Redbeard
Geen avatar
|
Zo het was zeker nice op Schell. Wel erg rustig, toen wij aankwamen gingen de meeste alweer naar huis. Zelfs Bas was er niet Zelf vond ik het eigenlijk nog prima te doen qua temperatuur. De wind nam alleen erg toe aan het einde en toen hadden we geen zin om onze 9m's op te pompen voor een half uurtje. Menno, check je verloren/gevonden topic.
|
|
|
japo
Geen avatar
|
nee..sorry. toen ik wegging waren er drie gasten net de boel aan het optuigen dus lag er meer materiaal. hoop voor je dat een van die gasten wat weet. succes
|
|
|
Redbeard
Geen avatar
|
nee..sorry. toen ik wegging waren er drie gasten net de boel aan het optuigen dus lag er meer materiaal. hoop voor je dat een van die gasten wat weet. succes Hij is terecht, wij hebben hem idd meegenomen.
|
|
|
Menno82
|
Hij is gevonden! Die 3 gasten hebben hem mee genomen. Helemaal toppie!
|
|
|
|
BaSS
|
Zelfs Bas was er niet Haha, ik sta teveel aan de kant, dan lijkt het alsof ik er altijd ben kennelijk! Zit nog te kijken of ik morgen weer ga of vrijdag (do ziet er niet best uit)..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Donderdag geen wind, vrijdag vooralsnog wel dus ben ik hoogstwaarschijnlijk van de partij.
|
|
|