Langbeest
|
Het was weer lekker op Schell. Aardig kunnen varen met de 9m de 12 was inderdaad beter geweest maar een niet te noemen persoon zei dat de 9 prima zou zijn........ dus deze vrolijk opgepompt. Herman......heeft het wel weer goed gemaakt met een heerlijk pakkie chocomel. Net voor de regen weer thuis Donderdag staan de vlaggetjes op GO
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was lekkerrrrrr en gezellig,kwam allleen een vent langs met een ochtendhumeur met een te kleine maat edge.....bleef maar hangen en ouwetakkebossuh op het bankie...zou verboden moeten worden....Is het al donderrrrrrdag
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Sven, Z 16-19 @Erwin... DIE wind komt ook pas na 11en Levensmoe Klaas ???? In je eentje helemaal aan de overkant achter in het Ijselmeer zonder een buddy. Bij materiaalpech of wind weg ben je binnen 15 minuten onderkoeld en de pijp uit. . In mijn windsurf tijd (vorige eeuw) heb ik dat ook gedaan naar de overkant toe varen (maar wel met buddy teigertje), todat plots de wind helemaal wegviel. We hebben een hele tijd in het water gelegen maar het was wel in de zomerrr . Achteraf is het gelukkig allemaal goed afgelopen Top dag op Schelli met de 9 meter. Nadat de ochtendploeg weg ging trok de wind lekker lekker door Vervolgens kwam de late middagploeg en toen kakte de wind helemaal in , gelukkig maar want toen was ik al helegaar kapot Kan zien dat het lente wordt, badgaste zonder cap, zonder handschoene, zonder schoene, brrrrrrrrrrrrrrrrr. Bikkels of ......... Donderdag vrij en weer top windt hoe laat gaan we heen ?????
|
|
|
@LaurenS
|
Tja ik vond het ook een bizarre actie van ome Klaas, tikkeltje ondoordacht zullen we maar zeggen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Welnee, nergens last van . Mooi! Toevallig nog tips? Gewoon vaak kiten en de ruimte opzoeken.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker daggie hoor op Schellie. 4 uur gevaren met de 11m. Heerlijk. Topdaggie en lekker voor de regen weg.
|
|
|
Giertje
|
Top daggie en dat ondanks de regen. En nat worden doe je toch.
|
|
|
|
BaSS
|
Donderdag gaat Bassie ook weer proberen, wellicht kennen jullie me nog!?
Ik sta hier dagelijks naar een prachtig blauwe lucht met wind te staren en dan moet ik savonds ook nog jullie ervaringen hier lezen, frustratie alom!
Veel plezierrrrrrrrr allemaal!
|
|
|
Langbeest
|
Bas......Bas......... ergens vaag van gehoord
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Laat ze maar lullen hoor Bas. Ben ik dan de enige nog die je kent. Stelletje eikels zijn het. Jij bent toch diegene met die grijze aannemersbus die altijd Jiiiiiiiihhhhhaaaaaaaa roept als ie door de lucht springt. Die ook weleens met de camper komt. Of ben je..........eh, tjezus, nou weet ik het ook niet meer zeker. Nou ja, zal wel aan mij liggen. Wil het er trouwens niet inwrijven hoor, maar je hebt weer een mooi daggie gemist
|
|
|
BaSS
|
Nee John, dat is opa Hans, formerly known as Hans. Ik ben die knappe gozert met water-, snelheid- én hoogtevrees die vaak enkel aanwezig is om Richard aan de praat te houden totdat hij weer het water op gaat. @Erwin nee, dat is dus Hans @patrick dat zijn geen leuke grappen en als je zo doorgaat biets ik nooit meer sigaretten bij je! Wacht maar... de zomer komt er aan... woohoo!!!
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hmm wel meer ruimte dan, maar dat scheelt maar 2 minuten rijden vergeleken met Schellinkhout, en volgens mij ook beide met dezelfde windrichting te gebruiken.
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Morgen maar weer op tijd richting Schellinkhout. Hopelijk komt de voorspelde wind ook echt uit!
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Jij ook al............veel plezier ermee kerel. Hij staat je goed.......
|
|
|
Giertje
|
Ik zit te stuiteren in de bank Peter. Wat een top aankoop! Het gezegde:"verstand komt met de jaren" is ook hier weer van toepassing. Tip: ga voordat je er mee gaat kiten even bij de apotheek langs voor pilletjes tegen hoogtevrees.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi hoor Peter, nu de 7m er nog van ?
|
|
|