Wilcoos
Geen avatar
|
Hmm ik misschien.. Als ik op tijd klaar ben/weg mag met werken.
Lijkt me wel even lekker weer.
|
|
|
martijn
|
vanaf waar rij je morgen naar het strand Wilco?
|
|
|
|
martijn
|
ok.
ik hoop dat ik ook nog ff kan varen
|
|
|
|
martijn
|
niet te doen voor jou zwijndrecht/rotterdam
|
|
|
|
|
Lieketjee
|
heej luitjes, ik woon in berkel en rodenrijs, kga morgen ook wel ff kijken of het wat word..dus kan altijd iemand mee rijden!
X Liek
|
|
|
|
Lieketjee
|
haha gezellig word het zoiezo...nu de wind nog die ff gezellig moet komen doen!;)
|
|
|
|
jeroen90
|
je hebt het toch goed geschreven Lex . volgende week dinsdag vlieg ik naar turkije waar er uiteraard ook geen wind is . let op straks waait het als ik weg ben... hopenlijk kan ik daarvoor noch wel een keer kiten. niemand morgen? De wind is in eerste instantie nog oost, zwak tot matig, kracht 3 of minder, maar draait overdag naar zuidwesten en neemt toe tot matig, kracht 4 en aan de kust tot vrij krachtig, 5, mogelijk even krachtig 6. Waar ga je naar turkije? ik vlieg ook dinsdag ga naar alanya 15 dagen.
|
|
|
martijn
|
haha wat cool zeg. ik ga naar Side, turkse riviera, 15 dagen. We vliegen om half 7 's morgens. Alleen hoor ik net dat we woensdag vliegen. had wel grappig geweest als we in het zelfde vliegtuig zaten hopenlijk kan ik daarvoor nog ff paar keer kiten
|
|
|
Lieketjee
|
morgen blijft de wind wel beetje dood:(
|
|
|
martijn
|
De middagtemperatuur schommelt tussen 24 graden in het zuidwesten en 30 in het noordoosten. De wind is in eerste instantie nog oost, zwak tot matig, kracht 3 of minder, maar draait overdag naar zuidwesten en neemt toe tot matig, kracht 4 en aan de kust tot vrij krachtig, 5, mogelijk even krachtig 6. maandag 28 juli 2008 17.06 uur
|
|
|
Lieketjee
|
autostrand ..?? wie gaat morgen??
|
|
|
NIELZZZZ
|
misschien dat ik ook wel keertje naar autostrand ga weer is.. anders scheef ligt beetje aan de wind zekerheid.. wilcoos kom jij uit benthuizen of z meer ik woon anders een dorpie terug hazerswoude
|
|
|
marc010
|
woow!!!!! eindelijk!!
Morgen!!
De wind is iin eerste instantie nog oost, zwak tot matig, kracht 3 of minder, maar draait overdag naar zuidwesten en neemt toe tot matig, kracht 4 en aan de kust tot vrij krachtig, 5, mogelijk even krachtig 6.
Als het s avonds waait ga ik zeker kiten, moet wel van 6 tot 5 werken, dus zal wel laat worden.
groeteh en tot morgeh.
|
|
|
martijn
|
als het vervoer meezit ben ik er ook bij morgen
|
|
|
KiteChick23
|
@ martijn: waar moet je heen, en waar moet je opgehaald worden? ik kom zelf uit Huizen en ga met een vriendin bij naa rhet autostrand, wel eerst nog ff langs Delft om die vriendin op te pikken, maar als je wil mag je best mee rijden!
Annelieke
|
|
|
|
Mriek
|
Joooeeehooooeeeeeee... de wind komt terug Heb ik al die dansjes, schietgebedjes en offers toch niet voor niets gedaan... Anneliek, is dat je nieuwe kanjer?? Looks lovely! Ga je'm dopen dan morgen??
|
|
|
|