|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Yo, ik kan nergens meer zo filmpje terug vinden van: '' RedBull Kitecamp aanmeld video '' er zat een filmpje tussen dat iemand met een touw aan de boom, en dan met een skateboard.. ''klinkt vaag'' maar is daar nog een naam voor? of weet iemand waar ik die filmpjes kan terug vinden.. als ik een x niks te doen heb, wil ik het bouwen` altans.. me buurman! (smile)THnx!
|
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
@ MB-D: thanks, maar het valt mee hoor. Heb wat foto's van mn broer gemaakt en heb ook even voor de lens heen en weer gevaren, met een klodder vaseline en een pleister op mn kop
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
woensdag rammen, wie nog meer? Heb ook kaartjes, hoop erbij te zijn!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
woensdag rammen, wie nog meer? Heb ook kaartjes, hoop erbij te zijn! heb mezelf ook opgegeven voor het ramfestival woensdag, alleen word het dan katwijk ofzo, na het werk.
|
|
|
JO'Neill
|
Hoop t ook..even proberen vrij te regelen van me werk :S
|
|
|
Spoon
|
ik niet.. maar on the brightside.. mijn stage is bijna afgelopen (lees 2 weken :D:D) en dan gewoon weer een half jaar gewoon het studentenleven in :D:D:... dus meer kiten...( I hope...) Als er ergens een kiter zit in een multimedia branche met ontzettend leuke afstudeer projecten dan hou ik me aanbevolen ...(even als sidenote ....)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Het wordt weer koud al die mooi weer kiters blijven dus thuis Vanmiddag even doekje uit laten als de wind nog een klein beetje toe neemt en anders woensdag. Maar goed zoveel mensen op paalya maar toch weinig tekenen die petitie, zelfs al zouden ze niet op die spot komen dan nog zou iedereen moeten tekenen want voor ze het weten is hun eigen spot aan de beurt en dan zullen ze maar al te blij zijn als ook andere helpen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
nu 487 getekend op petitie.. waarven 10 % 2 of meerdere keren onder de zelfde naam inschrijven, lekker slim..... wanneer wordt het eigenlijk ingeleverd? of is dat al gedaan?
|
|
|
Snackyman
|
woehoe 3 weken herfstvakantie Wie o wie gaat er aankomende weken kiten en met wie kan ik eventueel mee rijden (chick heeft de auto)
|
|
|
Snackyman
|
Het wordt weer koud al die mooi weer kiters blijven dus thuis Vanmiddag even doekje uit laten als de wind nog een klein beetje toe neemt en anders woensdag. Maar goed zoveel mensen op paalya maar toch weinig tekenen die petitie, zelfs al zouden ze niet op die spot komen dan nog zou iedereen moeten tekenen want voor ze het weten is hun eigen spot aan de beurt en dan zullen ze maar al te blij zijn als ook andere helpen.Ik heb even wat gemist. Waar kan ik die petitie tekenen?
|
|
|
|
marc010
|
Kleine kans dat ie vanmiddag een beetje aantrekt!!!!!!!!!!!!!
al was het voor een uurtje met 16 knoopjes...........
|
|
|
d@ni
|
Woensdagmiddag 16.00!! Op playa tot het licht uitgaat.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wie nog interesse in een paar dikke beul kites: 7m en 9m FUEL 2008?????
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Pffffffffffffffffffffff.........nee dat zijn kites voor de echte mannen, anders had ik ze zeker van je overgenomen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zo is dat, verkopen die doekies en aan de Rise....
|
|
|
rocket man
|
s'avonds? Het wordt al heel snel donker Jammer dat je niet gaat, ik ga alleen als er wat animo is. Het water hier op de gracht is retevlak. Echter op AWD lijkt het wel alsof er iets van wind staat Op Noordwijk is het betaald parkeren, katwijk weet ik niet. En wie weet is het net als op Scheef alleen betalen tijdens het seizoen, en dat is volgens mij nu wel afgelopen - Noordwijk is vanaf 01 Oktober t/m 30 Maart gratis - Katwijk (Airtime) is het hele jaar 90 ct/ uur behalve zondag, dan is ie gratis
|
|
|
martijn
|
Helaas van dinsdag tot donderdag stage week anders was ik er zeker bij. vanaf vrijdag middag vakantie . Kon ik vanaf dan misschien nog met iemand carpolen?
|
|
|
martijn
|
Het wordt weer koud al die mooi weer kiters blijven dus thuis ik verheug me er nu al op O!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
wat heb je bestolen? weer Slingerschot Brandstoffen of nu een gezellig ander merk?
|
|
|
|