Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Mooie dag gisteren, geen last van drukte , lekker in wetsuit met alleen schoenen, geen kou gehad, boddydrag was wat frisjes.
Paar klungelaars hier en daar maar het viel mee moet ik zeggen.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
En ter afsluiting nog een lekker koel blikje energie vocht gekregen van de Red bull chickies
|
|
|
tgroot
|
huh? ........ eten en kapsalon??? beetje bizarre combinatie ...... beetje kinky .... [/quote] apart dat je kitesurfen wel mee heb gekregen, de ontwikkeling van beide was rond dezelfde tijd . . . .
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
jaaa gister was weer als vanouds.... had gister ff zonder schoentjes gevaren. Grote fout. damn dat watee was koud!!! maar verder heerlijk gecruised op Rock.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vandaag nog iemand op de Bdam? Strakblauw en zo'n 7m/s, perfect weertje voor 14m!
|
|
|
Vietcong windhoos
|
Mwahaha .... Zw.... Deze week eindelijk weer eens het werk afsluiten met wat sessies till dawn..
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Hopelijk morgen mn eerste 2013 sessie!! UUrtje of 3/half 4 op Slufter!
Kijk daar sluit ik me bij aan! Zondag moeten passen maar niks gemist geloof ik als ik de berichten zo lees! Morgen maar kleine warming-up voor de donderdag..........
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
John, wij herkansing a.s. donderdag voor een rendez vous aan de doeken van plezier
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Damn, dit word een dodelijke week. ben nu al helemaal verrot.
|
|
|
|
tgroot
|
Damn, dit word een dodelijke week. ben nu al helemaal verrot.
klaagmuur ,) loopen met je aars
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Oh oh, wat waait het nu ook lekker. Ik heb geboekt voor donderdag, maar wat staat er nu toch ook een mooie bries. Ik wilde donderdag graag mijn Razor 8 uitproberen, maar met de voorspellingen ga ik waarschijnlijk toch de Rise 6 uitlaten.
|
|
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
HIJ WAS TOP!!!!!!
idd topsessie en weer wat mensen uit hun winterslaap zien komen. Enjoy de spierpijn Jochem ;-) Je zat wel gelijk weer in de hoogte met je 11m2 zeg....... Op naar de donderdag......
|
|
|
|
|
|