Leon aero2
Gast
|
Ik word hier te oud voor haha Maargoed daar gaan we weer dan....pfff Lex je hebt een goed paar ogen, die dame die je zag had een verdacht zware stem, en toen ik dat kind hielp luisterde ze enkel naar de naam Henk. (grinnik_kitesmiley) Dus je hebt een oog voor mannen met lang blond haar...geeft niks voor de rest, maar betrek mij niet iedere keer bij je vunzige fantasieën. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb jij nog geluk! Ik word altijd maar opgescheept met drag-queens zoals je al las in mijn vorige posting.
|
|
|
|
Micky
|
Chris, kom je morgen ook naar Oostvoorne. Zal ik je even voorstellen aan Leon.... (grinnik_kitesmiley) Ik hoop dat mijn afwezigheid je niet teleurgesteld heeft (tong_kitesmiley) Dan moet het wel heel erg de moeite waard zijn wil ik dat hele eind naar Oostvoorne gaan (grinnik_kitesmiley) Jammer dat je er niet was, Chris. (cry_kitesmiley) Ik had aan Leon verteld dat je mssn zou komen. Nou, ik heb hem nog nooit zo hoog zien gaan... (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) Die gast bleef maar vliegen... ps: Jer is dus een viespeukje... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha kap hier is mee, t blijft maar doorgaan.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
_Chris
|
Ik zie dat hij al gezelschap had van een andere dame dus hij kwam vast niks tekort (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
o o ...had ik nou maar niks gezegt! Nee ...het is zoals leon zei..ik heb de laatste tijd wat vaker last van mijn ogen (tong_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou Lex je ziet het, dat de Titel van deze topic weer is prima overeen komt met mijn leven...
"En toen was het over.... " (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
_Chris
|
Moet ik nu medelijden met je hebben? Genoeg mensen die dit over het hoofd gezien hebben joh (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Moet ik nu medelijden met je hebben? Genoeg mensen die dit over het hoofd gezien hebben joh (sealedlips_kitesmiley) Niet klein beetje medelijden dan?
|
|
|
_Chris
|
Oké, een beetje wel Het draagt toch bij aan de beeldvorming he
|
|
|
Lex
|
Dit zag ik boven Chris haar bed hangen (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hahaha uhm tja wat moet ik er nu nog op zeggen eigenlijk?
Mick help mij nu eens? of wie dan ook....t, gaat hier niet goed!!
|
|
|
_Chris
|
Whahahahaha Nee ik zal hier niet meer lezen hoor Matjas
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Whahahahaha Nee ik zal hier niet meer lezen hoor Matjas Ben bang dat ik gezellig met je mee ga doen dan (grinnik_kitesmiley) Bij dezen lezen Chris en ik dit topic nie meer......
|
|
|
Lex
|
mooi zo Zooo ik ben best wel jaloers op Leon...jij ook Matjas? Die chris is volgens mij best wel " spang" (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
kitestertje
|
Dit zag ik boven Chris haar bed hangen (geschokt_kitesmiley)
ik heb jou tekening ook nog naast me bed hoor lex !
|
|
|
|
|
Micky
|
Whahahahaha Nee ik zal hier niet meer lezen hoor Matjas Ben bang dat ik gezellig met je mee ga doen dan (grinnik_kitesmiley) Bij dezen lezen Chris en ik dit topic nie meer...... ....en ook niet minder... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
robbertK
Geen avatar
|
ok gasten, hoog tijd dat ik me er even tegenaan bemoei hierzo, Ik hoor nu al een dag of drie van chris niets anders dan woooow leon dit en dat, en ze gaan een date ragelen ofzo. Dus: aangezien ze toch niet meer mee lezen en om van het gezeik af te zijn moeten we dat maar eens gaan opzetten, dus voor info contact mij ofzo of niet
(ow en voor de gene die me niet kennen, ik ben de huisgenoot van chris)
mzzls r
|
|
|
Micky
|
Whooeeehahaha....vette LOL
ps: ik help je wel hoor, Leofff... (tong_kitesmiley)
|
|
|
robbertK
Geen avatar
|
owja en ze wilde ineens van de week gaan kiten in oostvoorne, maar dit verklaart waarom
|
|
|