milamber
|
Oostvoorne of slufter denk ik....
|
|
|
martijn
|
gaat het waaien dan?
|
|
|
Otie
|
Oostvoorne gaan we ff oefenen maar t waait zeker wel... Zie windguru oft knmi........ Laterzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
|
|
CHRIZZZZ
|
goezo, ga maar allemaal daarheen. Maar check ff t noorden scheelt een knoopje of 8 op ijmuiden!
|
|
|
martijn
|
alst waait, en mn ouders kunnen rijden ben ik er ook!
|
|
|
NIELZZZZ
|
chris ssssst niet zeggen wordt het veel te druk.....
oostvoorne waait veel en veel harder echt hoor dames en heren (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
kitejunk
|
als ik ga dan ga ik op autostrand allen het gaat niet echt hard waaien dus ja kijk wel
|
|
|
|
kitejunk
|
heee milamber dus jij denk dat het dus gaat waaien
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
hahaha, ja niels daarom zeg ik ook ijmuiden ssssssssst
|
|
|
TtHoM@s
|
WIJK AAN ZEE daar moet je wezen voor wind en zon echt perfect daart ik was van plan naar oostvoorne te gaan maar moet het eerst ff gaan waaien als je de keuze heb zou ik echt naar wijk aan zee gaan daar waait het vast wel
|
|
|
milamber
|
ik hoop dat het wat wordt! vooralsnog is het niet veel
|
|
|
|
DENNS
|
egt klote man helemaal geen wind en in het noorden wel:(
|
|
|
Peterkiter
|
Nou watersportweer geeft toch aan dat het 17 knopen gaat waaien. Dus denk dat het vanmiddag wel wat wordt!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nou watersportweer geeft toch aan dat het 17 knopen gaat waaien. Dus denk dat het vanmiddag wel wat wordt! WAAAAAAAR ???????????????????
|
|
|
daanbanaan
|
Nou watersportweer geeft toch aan dat het 17 knopen gaat waaien. Dus denk dat het vanmiddag wel wat wordt! WAAAAAAAR ??????????????????? dan moet je naar zee harry, geen optie voor jou toch??? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Vinni
|
Hier is wind genoeg, maar vanaf dat ik wakker ben (6 uur) is het nog niet gestopt met regenen... Je word natuurlijk toch nat, maar fijn kiten is anders.
|
|
|
milamber
|
Slufter was lekker gisteren
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
whahah ik wil net zeggen, al die mensen die naar het noorden zijn gegaan, terwijl slufter gewoon goede wind had!
|
|
|
Jeks one
|
het was top, jammer van de afdrijver, voor de rest perfect en lekker rustig en lekker droog en lekker hoog en gewoon top.
|
|
|