watersportverbond zoekt nieuwe stagiair!

guiri

December 11, 2007, 05:01:00
edit2Rapporteer  
Stageplaats wind- en kitesurfen

Binnen het Watersportverbond is ruimte voor een stagiair bij de kite- & windsurfendiscipline. Momenteel gebeurt er veel in deze branche, een uitgelezen kans voor een stagiair om een kijkje te nemen in een dynamische omgeving.

We zijn op zoek naar een MBO/HBO-student die gemotiveerd is voor een meeloopstage. Voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief is volop ruimte. De stageperiode kan in overleg vastgesteld worden maar is ten minste voor 3 maanden waarin een uitstekende begeleiding als vanzelfsprekend wordt gezien.

Mogelijke taken zijn:

-Onderzoeken en implementeren diverse digitale webomgevingen. (wiki/fora)
-Meewerken aan persberichten/free publicity.
-Specifieke natura 2000 wetgeving onderzoeken en vertalen naar werkgroepen.
-Verbeteren grafische vormgeving van producten.
-Verbeteren van de communicatie tussen de verschillende doelgroepen.
-Onderzoek naar communicatiestromen binnen verenigingen.
-Onderzoek naar opleidingen, hoe bevalt dit en wat zijn de wensen/eisen in de toekomst.

Kortom een uitgelezen kans om bezig te zijn met jouw sport en ondertussen je schoolstage te vervullen! Taken en opdrachten kunnen in overleg samengesteld worden en er is ruimte en eigen inbreng word zeer gewaardeerd. Geïnteresseerden kunnen een mailtje sturen aan:
vincent.velema@watersportverbond.nl
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #1 December 11, 2007, 05:07:16
edit2Rapporteer  
wat schuift t?
LOEN

Antwoord #2 December 11, 2007, 05:11:52
edit2Rapporteer  
Hmmz das jammer...
Afgelopen jaar afgestudeerd als grafisch vormgever en moest in dat laatste jaar 3 extra maanden stage lopen. Was toch leuk geweest in die scene. Helaas
Morres

Antwoord #3 December 11, 2007, 07:10:17
edit2Rapporteer  
misschien idee om deze plek naar verschillende hbo's te sturen, bv communicatie.

als je bij de NHL (leeuwarden) wilt binnenkomen hoor ik het wel, dan zal ik het aankaarten)
GlennVegas
Gast
Antwoord #4 December 11, 2007, 22:17:04
edit2Rapporteer  
Oke in januari starten HBOers 3e jaars NHTV Faciility Management met een blok Strategy and Communications... ik heb al wat leuke organisaties maarr.... ze zouden het wel kunnen aangeven.. krijgen ze gratis en voor niks een strategisch adviesrapport ... van een ambitieuze student   ThumpsUp
guiri

Antwoord #5 December 12, 2007, 01:46:08
edit2Rapporteer  
@shizzle: zou dat kunnen voor de nkv?? Kun  je me dan een mailtje sturen? Zou geweldig zijn namelijk! En leuk voor de studenten!
communicatie@kitesurfvereniging.nl
GlennVegas
Gast
Antwoord #6 December 12, 2007, 15:19:42
edit2Rapporteer  
@shizzle: zou dat kunnen voor de nkv?? Kun je me dan een mailtje sturen? Zou geweldig zijn namelijk! En leuk voor de studenten!
communicatie@kitesurfvereniging.nl

Neem even contact op met het NHTV te Breda... afdeling Sibeliuslaan en dan Facility Management en dan vragen of ze een newsflash kunnen sturen naar de studenten voor FM. Ik kan het nu even niet voor je uitzoeken zit lekker in Egypt.

Zorg er wel voor dat je een concreet plan hebt wat er moet gaan gebeuren. Bv. NKV wil voor de komende jaren hoe ze hun ledenbestand verder kunnen uitbreiden... NKV bekijkt de mogelijkheden voor een nieuw communicatiebeleid... het schrijven van een strategisch marketingplan voor een uitbreidingsconcept... enz enz ..

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het. Wanneer ik over 2 weken terug ben dan kan ik wel wat meer doen... maar beter is als je het deze week zelf al onderzoekt.

Succes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.