michiel v geel
|
ik denk dat je hier beter helemaal niet op in kan gaan, lijkt me niet helemaal een goed id
|
|
|
Morres
|
In eerste instantie ben ik dat met je eens, maar als je (in algemeen) dat dus niet doet, kunnen ze evengoed eigen verhaal brouwen. Ze moeten eerst maar eens contact opnemen met directe vrienden en utieraard familie. Ze zal nu wel veel spam krijgen nu dr email op fora staat, spambots!! edit: sowieso vind ik die programma's maar beetje dubbel, beetje sensatie zoeken onder het mom van 'gewone mensen die hun verhaal doen' Doet me denke naan dr. phil die een kerel die zwervers laat vechten enz op dvd zet en verkoopt, beschuldigd van uitbuiting en sensatie-tv voor eigen gewin.
|
|
|
Super Cooper
|
Ik ben het eens met Morres dat je moet voorkomen dat ze een eigen verhaal maken, maar ik vind niet dat dat via een programma met liedjes moet gebeuren. Dit kan veel beter bij 1 vandaag of nova waar je hoor en wederhoor hebt en waar je over het probleem van (te) weinig spots kan uitleggen.
Aan de andere kant is chantal janzen wel echt een lekker wijf.........
|
|
|
diederik
|
heb net contact gehad.
Ze zoeken mensen die overleden kitesurfers kennen (ik ken deze dus niet persoonlijk).
Verder heb ik erop gehamerd dat het niet zo moet zijn dat kiten per definitie als 'gevaarlijk'bestempeld moet worden.
na mijn telefonisch contact heb ik gezegd medewerking te willen verlenen en op te treden als 'kiter die de overledenen niet persoonlijk kent' dit alleen als kiten niet in een slecht daglicht wordt gezet. Ik kan moeilijk voor een jullie allemaal spreken, dit wordt wel van mij verwacht. Ik zou daarom graag meningen willen; moet ik dit doen of niet?
Good winds!
|
|
|
|
Super Cooper
|
Ik denk dat je het niet moet doen, zeker ook omdat je de familie persoonlijk niet kent. En als de redactie zelf een beetje googled kunnen ze echt wel de namen van de onfortuinlijke kiters vinden en de familie zelf om hun medewerking vragen.
Ik snap hun doel ook niet, maar weet ook niet wat ze je hebben uitgelegd Diederik.
|
|
|
diederik
|
het is een programma waarbij vooral de nabestaanden in het zonnetje worden gezet, het gaat niet om het zwartmaken van de sport. Het is niet de bedoeling dat de nabestaanden direct bij het programma betrokken zijn...voor de nabestaanden niet door de nabestaanden. dit voor zover ik het begrepen heb.
Is idd moeilijk.....
|
|
|
TtHoM@s
|
ik denk dat je hier beter niet op in kan gaan
tenzij vrienden of familie dat echt willen
kiten word dan misschien wel niet in een kwaat daglicht gezet maar de 'kijkers' trekken vaak wel de conclussie dat het dus gevaarlijk is
|
|
|
diederik
|
harry....jij bent niet goed voor de sport!
|
|
|
|
diederik
|
je weet hoe het gaat....of iemand doet het die weet wat hij zegt en niet zegt, of er komt een mediageil persoon op tv die wel ff gaat vertellen hoe bruut, gaaf, kikke, heftag het wel niet is.....
|
|
|
Idefixe
|
Gewoon doorverwijzen naar de NKV .....................
|
|
|
|
Super Cooper
|
ja is idd een goeie. Dan hoef jij je hoofd er in ieder geval niet meer over te breken
|
|
|
Lex
|
En hoe komt het dat ze specifiek Aramfoil mailen? Aangezien hij het een rare mail vind lijkt mij dat hij er niet bij betrokken is.
|
|
|
Morres
|
Niet Doen!
Ciao Harry
niet goed voor de sport!
Nee jij bent lekker voorbeeld, kiten in zwembad iig, het programma is niet om nabestaanden in zonnetje te zetten, programma is om tranen te trekken op tv lijkt mij
|
|
|
Lord of the Boards
|
Ik heb deze mail ook gekregen. Heb het bij de NKV neergelegd. Hier hebben we immers een PR-commissie voor. Ik vind het zelf ook heel moeilijk in te schatten of we iemand een plezier doen door hier aan mee te werken. Misschien is het juist heel goed om het te doen, maar misschien is het ook gewoon een heel slecht idee. Ik weet het niet.
|
|
|
Morres
|
wel manier voor NKV om in media te komen, misschien wat extra leden(ik denk ff praktisch)
|
|
|
HDFrank
|
NKV lijkt mij de juiste instantie.
Ook al ben je nog zo positief over de sport, met knip en plak werk van hun kant, komt er een mooi sensatie stukje uit.
In elk geval een stukje wat hun graag horen en zien.
Dus zelf doen is in mijn ogen een 'NO GO'.
Misschien wil de familie juist alles laten rusten.
Suc6 met je beslissing
GRtz Frank
|
|
|
Lord of the Boards
|
Nou, ik stel de nabestaanden hierin voorop. Het gaat in dit geval om hen, niet om de sport.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Niet Doen!
Ciao Harry
niet goed voor de sport!
soooo jij bent pas kansloos en 'n slecht voorbeeld!!!!
|
|
|
Lord of the Boards
|
Ze zal nu wel veel spam krijgen nu dr email op fora staat, spambots!! Morres, je hebt gelijk. Misschien kun je beter die contactgegevens even weghalen.........
|
|
|
Morres
|
Ze zal nu wel veel spam krijgen nu dr email op fora staat, spambots!! Morres, je hebt gelijk. Misschien kun je beter die contactgegevens even weghalen......... Done, dat ik dat zelf niet bedacht
|
|
|
guiri
|
Hier een reactie van de NKV. Wij zijn uiteindelijk ook gebeld door de AVRO en ze hebben ons hetzelfde voorgesteld. Wij hebben met de AVRO afgesproken om allereerst te inventariseren hoe de families van de overleden kiters erover denken. En daarnaast ook andere kiters te vragen wat hun reactie is. Wij denken dat als de families erachter staan dat we ons als kitesurfvereniging dan gaan inzetten om het verhaal zo positief mogelijk voor de kitesurfsport neer te zetten. Als we ons afzijdig houden maken ze misschien hun eigen verhaal wat schadelijk kan zijn. Wij horen graag jullie reacties! Dit kan ook naar communicatie@kitesurfvereniging.nl
|
|
|