Korte NKV Enquete

Elisa_kite

Geen avatar

Januari 20, 2008, 06:17:44
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal!

Wij zijn van de opleiding Style & Design van het Horizon College in Hoorn. We hebben een opdracht gekregen om erachter te komen wat het beeld is onder kiters van de Nederlandse Kitesurf Vereniging (NKV) en wat ze verwachten van de NKV. Hiervoor hebben we een klein onderzoekje samengesteld wat je niet meer dan 5 minuten kost.
We zouden het super vinden als jullie dit voor ons in willen vullen, zodat we te weten komen wat jullie beeld is van de NKV. Om de enquete in te vullen, ga naar: http://www.thesistools.com/?qid=42783&ln=ned
Alvast bedankt!
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #1 Januari 20, 2008, 06:26:00
edit2Rapporteer  
ok Roll Eyes
Koenani

Antwoord #2 Januari 20, 2008, 07:43:51
edit2Rapporteer  
er zijn er vast een aantal bereid om dat ding in te vullen maar om zelf nou een mailtje te gaan sturen naar jullie is een beetje overdreven Smiley
peter.

Antwoord #3 Januari 20, 2008, 17:31:08
edit2Rapporteer  
idd dit moet denk ik iets beter worden voorbereiden, dan wil ik het best in vullen.
Vinni

Antwoord #4 Januari 20, 2008, 20:13:19
edit2Rapporteer  
Ik heb hem net ingevuld.
Bij vraag 3 ontbreekt de provincie Gelderland!!!
Morres

Antwoord #5 Januari 20, 2008, 23:20:10
edit2Rapporteer  
wat een geweldige manier van onderzoeken, NOT.
Leren ze uberhaupt nog op school hoe men moet enqueteren e.d....

Ik begin toch enigzins te twijfelen over met wie het NKV in zee stapt(ook al kost het ze niets)
Idefixe

Antwoord #6 Januari 21, 2008, 05:45:04
edit2Rapporteer  
Heb je die opdracht gekregen van de NKV ????
guiri

Antwoord #7 Januari 21, 2008, 16:21:08
edit2Rapporteer  
Hier even een reactie van de docent van deze leerlingen. Ik dus... Marijke en lid van het bestuur van de NKV. Vandaar het onderwerp..
De leerlingen van de MBO opleiding Style & Design moeten oefenen met het doen van marktonderzoek en hebben daarom van mij de opdracht gekregen een onderzoek te doen naar de naamsbekendheid etc. van de NKV. Helaas hebben ze maar een maand de tijd. Ze zijn in deze korte periode erg goed bezig geweest zich te verdiepen in de kitesurfwereld en de NKV. Maar van het onderzoek kan niet verwacht worden dat het wetenschappelijk correct in elkaar zit (door de korte periode en het feit dat het geen universitaire opleiding is) Wel gaan we als NKV de uitkomsten van de enquete bekijken en de reacties meenemen in ons beleid!  

Ik hoop daarom dat zoveel mogelijk mensen de enquete gaan invullen en hoor graag jullie reacties! Ik hoor ook graag waar de bovenstaande negatieve reacties vandaan komen.  
piede

Antwoord #8 Januari 21, 2008, 17:26:28
edit2Rapporteer  
Maar van het onderzoek kan niet verwacht worden dat het wetenschappelijk correct in elkaar zit (door de korte periode en het feit dat het geen universitaire opleiding is) Wel gaan we als NKV de uitkomsten van de enquete bekijken en de reacties meenemen in ons beleid! 

Ik hoop daarom dat zoveel mogelijk mensen de enquete gaan invullen en hoor graag jullie reacties! Ik hoor ook graag waar de bovenstaande negatieve reacties vandaan komen. 

Wetenschappelijk correct is toch wel handig voor de betrouwbaarheid van een enquete.... Als je bijv alleen bij windsurfers gaat informeren is de uitkomst niet echt acceptabel. Maar dat leer je je leerlingen zelf wel lijkt me. Ik vind het maar een opdr van niks. Zo leren ze hoe ze het niet moeten doen....
Morres

Antwoord #9 Januari 21, 2008, 17:39:20
edit2Rapporteer  
inderdaad, als je een onderzoek gaat doen, laat ze dan leren hoe ze dat moeten doen, ipv dat ze op een forum posten: stuur ons een mail, dan krijg je een enquete.
Dat is echt niks met een rietje
guiri

Antwoord #10 Januari 21, 2008, 17:46:19
edit2Rapporteer  
@piede en morres: hoezo is dit een onderzoek van niks?? Op een MBO hoeven ze geen wetenschappelijk onderzoek op te kunnen zetten. Ze leren hier hoe ze een marktonderzoek uit moeten kunnen voeren en hoe ze bijvoorbeeld een vragenlijst op moeten zetten etc etc. Ik hoor graag hoe je denkt dat ik het beter kan doen....
Morres

Antwoord #11 Januari 21, 2008, 17:52:08
edit2Rapporteer  
ik heb het niet over wetenschappelijk correct(statistisch correct) maar over de manier waarop.
Thesistools (o.i.d.) is voor iedereen open om te gebruiken, en zo zijn er nog meer sites om je enquete op te sturen. Simpelweg op een forum een oproep doen om te mailen is echt de bedoeling.
A, bereik je te weinig mensen en B is het een extra stap voor mensen om het in te vullen.

Mailen is echt op zn simpelst, waarm staat de enquete niet gewoon op het forum, dat je het hier kan invullen, of nog beter, zoals gezegd, via hetstuendenpanel.nl o.i.d. Ik heb op de havo ook wel eens iets dergelijks moeten doen, maar daar kwam ik hiermee echt niet weg.
piede

Antwoord #12 Januari 21, 2008, 22:28:29
edit2Rapporteer  
ik heb het niet over wetenschappelijk correct(statistisch correct) maar over de manier waarop.
Thesistools (o.i.d.) is voor iedereen open om te gebruiken, en zo zijn er nog meer sites om je enquete op te sturen. Simpelweg op een forum een oproep doen om te mailen is echt de bedoeling.
A, bereik je te weinig mensen en B is het een extra stap voor mensen om het in te vullen.

Mailen is echt op zn simpelst, waarm staat de enquete niet gewoon op het forum, dat je het hier kan invullen, of nog beter, zoals gezegd, via hetstuendenpanel.nl o.i.d. Ik heb op de havo ook wel eens iets dergelijks moeten doen, maar daar kwam ik hiermee echt niet weg.

Aan bovenstaande zat ik ook te denken, misschien is een beetje voorwerk van de docent door deze sites als extra info aan de studenten te geven een optie. Ze stellen de vragenlijsten waarsch toch wel op de pc op...
Elisa_kite

Geen avatar

Antwoord #13 Januari 22, 2008, 01:21:01
edit2Rapporteer  
Hier dan op verzoek een enquete via Thesistools:

http://www.thesistools.com/?qid=42783&ln=ned

Alvast bedankt voor het invullen!!
Morres

Antwoord #14 Januari 22, 2008, 01:27:43
edit2Rapporteer  
Hier dan op verzoek een enquete via Thesistools:

http://www.thesistools.com/?qid=42783&ln=ned

Alvast bedankt voor het invullen!!

Goedzo!
Heb je eerste post ook aangepast.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.