yep...het gaat me 80 euries extra kosten (retour)...heb te weinig ruimte om nog een kite xtra mee te nemen...vandaar mijn vraag, heb al veel gezocht op het forum...maar een antwoord van iemand met ervaring is eigenlijk wel het beste.
Ben van plan om te gaan kiten bij de st. Jorisbaai, maar weet nog steeds niet welke kite ik mee zou moeten nemen...denk mn 9 meter waroo (low end is aardig goed) en de wind zou daar toch pittig moeten zijn deze periode...(maar zeker weet ik dit niet) iemand....Spoed...helluuuuuup!
Ja klote is dat van de KLM. Daarom heb ik mijn kites niet meegenomen naar Nieuw Zeeland ondanks, en daar heb ik veel spijt van (was ook wel meer als €80,- vanwege de afstand) :'(
Indien het geen gewichtskwestie is moet je hier ff zoeken naar vacuumzakken. Met wat voorbereiding, een stofzuiger en een vuilniszak kun je ook goede resultaten bereiken. Dan krijg je misschien wel 2 kites in een tas. Hopen op de terugweg dat je een stofzuiger tot je beschikking hebt. Je kunt ook speciale vacuumzakken kopen overigens.