Meer kitesurfen op tv

kovdj

Mei 16, 2008, 18:24:33
edit2Rapporteer  
Voor het programma "Nickelodeon op de stoep bij..." zijn er tvopnamen gemaakt bij Jerrie van de Kop. Op zijn site blog www.jerrievandekop.com staat geschreven:

In de meivakantie zijn er tv opnames gemaakt voor het programma "Supernick op de stoep bij..." Dit is een programma waarin steeds een andere sport centraal staat. Nu gaat het over kitesurfen en de uitzending duurt wel 10 minuten! Ik moest iets vertellen over mezelf, hoe ik begonnen ben met kiten en welke materialen worden gebruikt, veiligheid enzo.  De bedoeling was dat ik het aan een vriendinnetje zou gaan leren en aan Terence, de presentatrice. Het was een hele coole ervaring en hardstikke leuk om te doen. Volgens mij wordt het een hele leuke uitzending. Het wordt ergens in juni op woensdag middag of zaterdagochtend uitgezonden. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Hieronder een paar foto's van de opnamen.
Edwardo

Geen avatar

Antwoord #1 Mei 16, 2008, 18:51:46
edit2Rapporteer  
Heyyyy Jer!!! heb je wel ff het nmr van Terence Kiss gevraagd? Joepie
kitebart

Antwoord #2 Mei 17, 2008, 14:28:02
edit2Rapporteer  
Hey leuk man.  Was je niet te nerveus met zo'n camera op je vingers ?
PeeWee

Antwoord #3 Mei 17, 2008, 16:23:41
edit2Rapporteer  
A star is born  Grin
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #4 Mei 17, 2008, 19:26:23
edit2Rapporteer  
Toppie Jer,  ThumpsUp

nog effe en je bent BEROEMD ha ha, kunnen wij lekker rustig kiten tenminste,  Grin

als jij handtekeningen en foto's uitdeeld op de kant.. schater
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #5 Mei 18, 2008, 01:32:08
edit2Rapporteer  
Helemaal Top Jerrie ,zo wordt je nog een beroemdheid ,ik ga zeker even kijken ... ThumpsUp
stond er die dag wel een beetje wind om leuke dingen te doen... Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.