Mark-Fizzer
|
Dat zou fijn zijn!!! Eindelijk weer!! Ik heb zat andere tijdsvermaken, maar kiten blijft hardcore op 1 staan natuurlijk. Maar dan moet het wel willen waaien!
|
|
|
|
|
Marko
|
Dat word knallen di en woensdag avond denk ik. Zou dan zekker eve je drijftest doen El Rudo.
|
|
|
Rev.Jeff
|
!!!!! finally!! ben duidelijk in de verkeerde tijd gestart met mn nieuwe hobby. 1 keer stuntelen in de 3 a 4 weken! en ik wou nog wel gaan werken op di en wo. maargoed dat ik mn werk niet kon bereiken vanmorgen .hehhehe.
|
|
|
chico
|
Eindelijk. Kan ik mijn firestarter proberen. En m'n schoonmoeder heb ik ook al genoeg gezien.
|
|
|
DaanD
|
Misschien zaterdag al?
De noordenwind is zwak tot matig, rond kracht 3, aan de westkust vrij krachtig, 5
|
|
|
JorritPi
|
Misschien zaterdag al?
De noordenwind is zwak tot matig, rond kracht 3, aan de westkust vrij krachtig, 5
Of misschien vanavond al? De zwakke tot matige wind is oost en in de zuidwestelijke helft van het land noordwest en in de namiddag aan de Zeeuwse en Zuid-Hollandse kust af en toe vrij krachtig, 5.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
dat is zo ver weg voor mij 130 km naar autostand hoe is het vanaf bij strand horst ???? wie gaat er vanaf ook horst checke / meschien rocke
|
|
|
LOEN
|
@ Kiteandre, Horst word niet echt wat. sowieso heel weinig voorspeld daar en veel te veel oost...
|
|
|
Nature
|
Oost is niks te voorspellen hebben we de afgelopen paar weken gezien. Kans is heel groot dat hij savonds lekker aantrekt uit noordoost. Zal ff raporteren uit Almere
|
|
|
kitestertje
|
aaah chill! heb dit jaar echt pas zooo weinig gevaren! hoop op zaterdag want doordeweeks nooit tijd
|
|
|
Morres
|
board verkocht wordt niks
|
|
|
|
DM2008
|
Dat zat er in... Mag ik zaterdagavond t/m woensdag voor werk naar Nice, wordt het hier fijn kite-weer. Grrrrrrr
Have fun every1
|
|
|
Nature
|
Vandaag lukt waarschijnlijk welzo aan de bomen te zien hier in Almere:D
|
|
|
Nature
|
Zometeen lekker op de Fiets naar muiderberg boeken W00t Bomen gaan Flink te keer Mocht het niet hard genoeg waaien (wat ik betwijfel) dan ga ik wel op t strand chille:P
|
|
|
Marko
|
Zou een 9m vandaag op horst genoeg zijn??
|
|
|
Peterkiter
|
Waar gaat het eventueel waaien dit weekend. Aan de kust. Ligt Horst aan de kust? nee dus ik denk dat een 9 niet voldoende is. Kijk gewoon alle weersites dan kan je zelf een schatting maken.
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
De meningen van weersites zijn verdeeld over vanavond, maar marifoonbericht en watersportweer voorspellen veel goeds
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Ik rijdt vanavond weer naar mu hutje aan zee, dus ik hoop...............
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
ik vind het toch apart dat de eene site 10 kn aangeeft en de andere wk 5 ik denk niet dat het gaat gebeuren al hoop ik het wel natuurlijk!!! hoe laat zou die wind ongeveer komen?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
"hij kompt, hij kompt, hij kompt de goeie wind, als jij niet gaat maak ik 'm op hoop dat je 't niet errug vind!"
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
11-13 kn nu op playa, lijkt erop dat knmi en watersportweer gelijk gaan krijgen
|
|
|