snah.siub
|
Ik zie dat bij Oostvoorne er wel pieken tot 32 knopen zijn 's avonds .. ! Wow ... Wil wel even gaan eigenlijk, maar vooral om even een kite te testen, heb eigen stand-by dienst .. ik ben zo slecht bereikbaar op het water
|
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Hoop mijn 9m² op tijd binnen te hebben. Dan ben ik donderdag op de Dam te vinden.
|
|
|
|
Erikjee
Gast
|
Damn, Damn, Damn. Nog een weekje even PW's leren, en dan vakantie! En dan maar hopen op harde wind in de vakantie op Mirns !
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Have fun!!!!
|
|
|
chico
|
Sluftertime Gnahahah
|
|
|
|
Rev.Jeff
|
wandelstrand. ( lees:autoplaya)
vanaf een uur of 10.00 u !!! ow yeaaa!
|
|
|
pim89
|
Ik heb vandaag in me straat in Haarlem aan de kust al stoten van 25 knopen gemeten!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb vandaag in me straat in Haarlem aan de kust al stoten van 25 knopen gemeten!!!!!!!!!!!!! Ongelovelijk !!!!!
|
|
|
piede
|
Is het nog steeds dezelfde voorspelling voor donderdag? De weersites hebben allemaal over hooguit 5 bft voor het ijselmeer en ik verheug me toch wel ff op wat meer wind!
|
|
|
heintje
Geen avatar
|
Hopen dat de voorspelling blijft zoals hij is,
Ik en morgenmiddag op het auto strand te vinden!!
Bis morgen
|
|
|
youne nl
|
VANDAAG OOSTVOORNE
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Jaaa tuuurlijk...zal je zien! Gaat het weer waaien op het moment dat we dus niet kunnen.. Denk aan me!!!!!!! Enjoy the rides! Groet: Een verdrietige kiter.
|
|
|
Nicolas
|
m'n laatste laaatste alleeerlaaaaatste tentamen is maarr vrijdag natuurlijk
|
|
|
WaZuP
|
oh mijne pas over 2 weken op maandag en ze zijn afgelopen maandag al begonnen;)
|
|
|
kitepower07
|
piede: voor vandaag was er ook niet meer als 14 knopen voorspelt! tel daar maar gerust 10 bij op was weer gruwelijk lekker hey. Zal morgen ook wel weer los gaan.
|
|
|
fransie
|
morgen carplaya!! lekker met een negentje!!! wind wordt morgen geen 32 knp!! ik hoop dat we de 25 halen!!!
|
|
|
helium
|
Ga ook! Autoplaya....... Vertrek over een uurtje of wat. Maar heb een luxe-probleem met deze wind (+_ 22 knopen) Pak ik dan de 7m of de 11m zit er een beetje tussenin. But yeah we`ll see, i`ll be there! ff oefenen voor dinsdag (10dgn Hurghada)
|
|
|
JorritPi
|
Lijkt druk te worden op Autoplaya en Slufter. Ik zie pas één iemand op Scheveningen. Nog meer liefhebbers voor Scheveningen? Ik loop over 15min naar het strand!
|
|
|
.
|
volgens mij aflandig hoor in scheveningen,... beter wachten tot vanavond,....
|
|
|
JorritPi
|
volgens mij aflandig hoor in scheveningen,... beter wachten tot vanavond,....
Niks wachten! We hebben heerlijk lopen knallen vandaag. Vanochtend was het ietsiepietsie aflandig waardoor de golven waanzinnig mooi waren! Na ruim 5 uur varen ben ik toch wel een beetje moe nu. haha have fun!
|
|
|
|