Erik de Berik
|
Heb onlangs de Liquid Force luxury pads en straps op m,n board gezet.Man oh man ,wat een verschil zeg,lijken wel wakeboard bindingen,zo heerlijk omsluiten ze je voeten.Had ik veel eerder moeten doen,volgens mij en vele anderen de beste die er zijn.Tja....ze zijn wat prijzig, 129,- euro,maar dan heb je ook wat,toen ik er op vaarde was t meteen z,n geld dubbel en dwars waard.Voor mij niks anders meer ,gewoon helemaal top!Board karakterastiek is ook gelijk anders in positieve zin,loop nu helemaal hoogte als een tierelier. Sucses! http://www.liquidforcekites.com/straps-luxury.htm
|
|
|
pigs
Geen avatar
|
De nieuwe Platinium pads en straps van F-One zijn ook goddelijk. Zijn eigenlijk kopie's van de Liquid Force luxury pads. Echter zijn ze wel wat goedkoper. Ik heb een keer gemaild met Rolf (F-One dealer Benelux) en die had het over €99,- compleet. Check www.fone.nl voor meer info over de pads. Ps. Ik heb geen ervaring met de luxury pads, maar de Platinium zijn zo relaxed ik wil echt niet meer anders. Zowel met en zonder neopreen schoentjes gevaren.
|
|
|
JesKite89
|
Heb onlangs de Liquid Force luxury pads en straps op m,n board gezet.Man oh man ,wat een verschil zeg,lijken wel wakeboard bindingen,zo heerlijk omsluiten ze je voeten.Had ik veel eerder moeten doen,volgens mij en vele anderen de beste die er zijn.Tja....ze zijn wat prijzig, 129,- euro,maar dan heb je ook wat,toen ik er op vaarde was t meteen z,n geld dubbel en dwars waard.Voor mij niks anders meer ,gewoon helemaal top!Board karakterastiek is ook gelijk anders in positieve zin,loop nu helemaal hoogte als een tierelier. Ik heb ook al veel goede dingen gehoord over deze pads en straps, zit er serieus aan te denken om ze ook aan te gaan schaffen! De prijs is echter het enige wat mij ook een beetje dwars zit. Erik, weet jij misschien of als je die pads los koopt, er dan ook straps van Best op passen. Of zou het dan ook niet zo relaxed meer varen? Wat is jou mening over enkel die straps want ik heb eigelijk alleen maar dingen gehoord over de pads tot nu toe! Dankjewel alvast! en voor doyouwaroo, ik raad naar alles wat ik van andere mensen heb gehoord ook dat liquid forco setje aan! Schijnt indd goddelijk te varen...
|
|
|
doyouwaroo
Geen avatar
|
Heb inderdaad ook al gehoord dat LF helemaal top is De vraag is echter of die ook op mijn board te monteren zijn ?
|
|
|
torchjelle
|
kijk in ieder geval voor de mystic straps vind ik persoonlijk erg lekker zitten
|
|
|
JesKite89
|
kijk in ieder geval voor de mystic straps vind ik persoonlijk erg lekker zitten bedoel je dan die mystic straps in combo met die LF pads? Ik heb een Best drive uit 2006, denk je dat die daar op gemonteerd kunnen worden?
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb Hoover pads van Best op m'n Brunotti pro-X 2006 gezet. De schroefgaten kwamen dus niet helemaal uit en ik heb dus de gaten in de pads moeten aanpassen.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hier nog een zeer tevreden gebruiker van Best Hover pads (icm Mystic straps), in dit geval op een Nobile 555 board. Schroefgaten zaten op de goede plek.
|
|
|
Erik de Berik
|
Heb onlangs de Liquid Force luxury pads en straps op m,n board gezet.Man oh man ,wat een verschil zeg,lijken wel wakeboard bindingen,zo heerlijk omsluiten ze je voeten.Had ik veel eerder moeten doen,volgens mij en vele anderen de beste die er zijn.Tja....ze zijn wat prijzig, 129,- euro,maar dan heb je ook wat,toen ik er op vaarde was t meteen z,n geld dubbel en dwars waard.Voor mij niks anders meer ,gewoon helemaal top!Board karakterastiek is ook gelijk anders in positieve zin,loop nu helemaal hoogte als een tierelier. Ik heb ook al veel goede dingen gehoord over deze pads en straps, zit er serieus aan te denken om ze ook aan te gaan schaffen! De prijs is echter het enige wat mij ook een beetje dwars zit. Erik, weet jij misschien of als je die pads los koopt, er dan ook straps van Best op passen. Of zou het dan ook niet zo relaxed meer varen? Wat is jou mening over enkel die straps want ik heb eigelijk alleen maar dingen gehoord over de pads tot nu toe! Dankjewel alvast! en voor doyouwaroo, ik raad naar alles wat ik van andere mensen heb gehoord ook dat liquid forco setje aan! Schijnt indd goddelijk te varen... Ik weet niet beter als dat je de straps en pads in 1 set tegelijk koopt. Ook met schoentjes varen ze goddelijk!
|
|
|
Taco.
|
LF luxury kit! zeker weten, die zitten zo ontzettend lekker. F-one set is (nog) niet leverbaar in NL.
|
|
|
Dirkie
|
F-one platinummmm prooooooooooo! Gatafstand is alleen maar 15 cm, moet wel passen op je boardje... Heerlijke pads / straps!
|
|
|
Sake
Gast
|
concept-x pads zijn helemaal top. De straps waren me iets te hard aan de teen kant. Ik heb nu de combi Concept-X pads met North 2008 straps. Lekker comfy.
De Concept-X pad gaten zijn zo groot dat ik je een zeer grote kans geef dat ze wel passen.
|
|
|
Erik de Berik
|
Je geeft veel geld uit voor kites ,board,kleding etc. Veel mensen vergeten hun voetbanden en pads.Het is hetzelfde als een auto met de goedkoopste cover banden eronder,t rijdt voor geen meter.Koop de beste , en je hebt gegarandeerd jarenlang plezier. LF Luxury. Ik heb niks met LF,maar iets wat enorm goed is mag wel gezegd worden.Als je spijt krijgt mogen ze me hier bannen for life!
|
|
|
|