Heej allemaal,
De 24e deze maand ga ik nog voor 8 dagen naar Fuerteventura, Corralejo met een maat van me! Superveel zin in natuurlijk want ik heb een hoop goeie dingen gehoord over Fuerte. Ik zit nog wel met een paar vraagjes en hoopte eigelijk dat jullie me daarbij konden helpen..
- ik vlieg met transavia en ik heb op andere topics gelezen dat ze meerdere kites en boards zonder extra bij te betalen mee konden nemen bij transavia. Nu heb ik wel een boardbag samen met die vriend daar passen onze boards in. Maar hoe kan ik het allemaal het beste meenemen? We hebben 2 boards en 3 kites om mee te nemen.
- Nog een vraagje is dat ik veel slechte dingen lees over Flag beach, is het daar echt zo slecht of kan je als semi-gevorderde daar gewoon lekker varen? (Wel schoentjes meenemen denk ik toch? best veel stenen lees ik zo al)
- Ik heb ook nog niet 2 jaar lang mijn rijbewijs en ben nog geen 21, dat wordt dus denk ik een probleem als ik een auto wil huren daarzo, weten jullie misschien of er meer mogelijkheden zijn om naar de andere spots te komen? zijn er busverbindingen of rijden er veel andere met wie we misschien mee kunnen rijden?
Nou iig bedankt voor jullie hulp, dan hoop ik dat het gewoon een topvakantie wordt en ik zal mijn best doen om er een verslagje van te maken!!
Ride it hard