Vinni
|
Ziet dat jochie glunderen op die laatste foto Ik hoor hem al denken, kom op pa, loop die vlieger nu is!
|
|
|
Retard
|
Wij doen het hem niet na hahaha Teminste op die leeftijd
|
|
|
naishdude
Gast
|
met oud afgezaagde windsurfplank lijkt het wel, je ziet nog net de mastvoetbox een stukje onder de "badkamermat" onderuit komen...low tech ..high fun...zo moet het !!!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Topper!!!
Laatste foto is kickeh!!
|
|
|
|
[Pepper]
|
Lekker verantwoord
Dat was ook mijn eerste reactie toen ik de foto's zag! Veiligheid bij kitesurfen is iets waar de laatste tijd veel over wordt gesproken, en terecht lijkt mij. Om nu een kind van 2 mee te nemen op zee lijkt mij, ondanks een zwemvestje en een helmpje niet echt een schoolvoorbeeld van verantwoordelijk en veilig gedrag!
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
Wat een kick lijkt me dat zeg!! maar idd wel lekker verantwoord
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja het ziet er wel schattig uit maar o jee als die een klapper maakt en het ventje krijgt in 1 keer 5 liter zeewater binnen.......
|
|
|
|
seB
|
Om eerlijk te zijn denk ik dat het relatief veilig is, spot ziet er vanaf de foto's rustig uit en het lijkt me dat die vader iig een ervaren kiter is anders neem je je zoon niet mee. Ook lijkt me dat die pa zijn zoon met gevaarlijk weer niet meeneemt (het ziet er heerlijk uit). Verder zie je niet echt gekke dingen op die foto's (unhooked sprongen etc.) en ik heb zo'n gevoel dat de moeder vanaf de kant alles in de gaten houdt O en die plank is groot genoeg om dat mannetje op te zetten mocht de kite kapot gaan ofzo. Ben het er wel mee eens dat nu niet iedere kiter zijn kinderen tussen de benen moet meenemen (ps: heb het hier in Noordwijk ook wel eens zien gebeuren [vader/zoon op 1 plank])
|
|
|
[Pepper]
|
Om eerlijk te zijn denk ik dat het relatief veilig is, spot ziet er vanaf de foto's rustig uit en het lijkt me dat die vader iig een ervaren kiter is anders neem je je zoon niet mee. Ook lijkt me dat die pa zijn zoon met gevaarlijk weer niet meeneemt (het ziet er heerlijk uit). Verder zie je niet echt gekke dingen op die foto's (unhooked sprongen etc.) en ik heb zo'n gevoel dat de moeder vanaf de kant alles in de gaten houdt O en die plank is groot genoeg om dat mannetje op te zetten mocht de kite kapot gaan ofzo. Ben het er wel mee eens dat nu niet iedere kiter zijn kinderen tussen de benen moet meenemen (ps: heb het hier in Noordwijk ook wel eens zien gebeuren [vader/zoon op 1 plank]) Het ziet er idd op het eerste gezicht vrij onschuldig uit. Maar het is ons allemaal wel eens overkomen dat je (om wat voor vreemde reden dan ook) ten val komt. Simpel voorbeeld: Vader valt (al dan niet tijdens een sprong), raakt board en kind kwijt, kite crasht op water. Dan ligt dus dat kind van twee in zee, eind verderop het board en een eind downwind papa met de kite in het water. We weten allemaal hoe lastig het is om, zelfs bij weinig golfslag, om je board snel te localiseren, helemaal als je eerst je kite moet herstarten waarbij je altijd een stuk downwind drijft. Een hysterische moeder zal in zo'n geval ook weinig vanaf het strand kunnen uitrichten. Kitesurfen is en blijft een risicovolle sport en volgens mij moet je die risico's niet bewust gaan vergroten.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
fyi dit zegt 'ie erbij op KF:
"This is not a justification to have kids just a fun thing to do if you do have them and they are ready. We've fallen a few times in the wind swell and I've seen the terror in his eyes when he can't get to the board quick enough.
The mom kind of flipped out a bit but finally relented.
Aloha"
|
|
|
kootsie
|
Hahaha..... Lachen dit...maar nog leuker zijn de mensen die zich hier druk om maken. Hehe. zo nu gaat pappie een stukkie autorijden door de straat met de kleine op schoot!! doeiii
|
|
|
wouterb
|
... of een halve schoolklas voetballend op de achterbank...
punt voor Kootsie!
"..I've seen the terror in his eyes when ..." lijkt me wel een moment van refectie.
Met 2 jaar lijkt het me sterk dat het jochie erom vraagt om mee te mogen.. Ik zou zeggen wacht een paar jaar en als ze een halfjaar zeuren kan je het overwegen (mits in bezit van A, of iig effectieve zwemervaring)
|
|
|
nadiine..
|
je kan niet vroeg genoeg beginnen..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hehe. zo nu gaat pappie een stukkie autorijden door de straat met de kleine op schoot!!
ja en dit slaat weer nergens op want jij vergelijkt appels met peren.
|
|
|
JorritPi
|
Pappie weet vast wel wat ie doet. En als we allemaal alleen maar op veiligheid gaan letten dan houden we weinig lol meer over in dit leven. Ik vind het top! Ik wou dat ik daar stond toen ik 2 was.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik wou dat ik daar stond toen ik 2 was.
Ja! alleen de kans dat je je daar iets van herinnert als je 25 bent is klein (tenzij je de video vaak ziet) Ik zie vooral een leuke foto en een lekkere kite!
|
|
|
Alferink
|
Zo ken ik er nog een; Klein stapje offtopic; http://www.dumpert.nl/mediabase/282901/04fdf03d/man_slingert_baby_droog.html Maarja, pappie weet vast wat ie doet, toch?? Zal allemaal wel meevallen, zolang je geen gekke dingen doet valt het risico ook wel weer mee. Neemt niet weg dat mocht er iets fout gaan je het jezelf niet zal vergeven. Mja wel leuke kiekjes voor later En gewoon een vet mooie kite natuurlijk.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tja, onverantwoord of niet. Hij heeft iig erg veel vertrouwen in zijn eigen kunnen, want hij heeft zijn Yankenpet gewoon op.
Ziet er wel leuk uit, en als die kinderen het niet leuk vinden dan gaan ze wel janken. En ik krijg niet de indruk dat die kleine dit tegen zijn zin in doet.
|
|
|
kootsie
|
Hehe. zo nu gaat pappie een stukkie autorijden door de straat met de kleine op schoot!!
ja en dit slaat weer nergens op want jij vergelijkt appels met peren. Is allemaal fruit
|
|
|
Vinni
|
ja en dit slaat weer nergens op want jij vergelijkt appels met peren. Is allemaal fruit Die houden we erin!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Leuke foto's ik hoop dat ik mijn kleine meid van 3jaar zo ver kan krijgen om met mij op de plank te willen staan
|
|
|